• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chris stelt zich voor

Chris1962

Detailing rookie
17 okt 2008
68
7
Hallo allemaal,

Na enige tijd hier te hebben rondgekeken vond ik het tijd om me eindelijk eens voor te stellen.
Ik ben Chris, 46 jaar en redelijk nieuw in de detailing-wereld... Dus ik zal waarschijnlijk in de toekomst wel een paar onnozele vragen gaan stellen...:-"
Ik woon in Oost-Groningen (Grünn )
Sinds ongeveer 2 maanden ben ik de gelukkige eigenaar van een Hond Accord Sport van eind 2006. Geweldige auto !( Is volgens mij de meest onderschatte auto van Nederland) Alleen is de lak bijzonder krasgevoelig naar mijn idee...:weetniet (foto's volgen)
Misschien wel leuk om te weten wat voor auto's ik hiervoor heb gehad
- Citroen 2cv (ja,ja echt waar, wie is er niet groot mee geworden?:lol )
- Ford fiesta 1.0
- Golf 1.3
- Golf Millionaire 1.6
- Honda Accord 2.0 S (Bouwjaar 1994)
- Renault Megane Dynamique Luxe (In 2004 nieuw gekocht, nog nooit zoveel ellende met een auto gehad...:( )
- Honda Accord 2.0 sport (mijn huidige auto dus, deze ga ik helemaal af rijden...)

welkom op het forum mede honda rijder
ik zie dat je een 94er accord hebt gehad, ik rijd nu in een 96er accord.

veel plezier hier ;)

Welkom! Altijd extra leuk om een mede Honda rijder te verwelkomen.
Mocht je een keer op zoek zijn naar leuke accessoires dan ken ik nog wel een paar leuke adresjes op internet, in de USA en Japan.

Voor meer info over mijn Lude, klik op "My Garage" in mijn signature.