• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Christiaan

Christiaan

Detailing addict
17 apr 2009
59
52
Zit hier al enige tijd mee te lezen / lurken, en nu wordt het toch wel eens tijd dat ik mijzelf ook ga voorstellen ;)

Ben dus Christiaan, bouwjaar 1980, woonachtig in het Brabantse Erp, auto (voornamelijk VAG) en poets verslaafd. Naast m'n auto's stop ik ook veel tijd in Volksforum.com, en bijna sinds de begin periode (zo'n 9 jaar) hier zeer actief, zowel voor als achter de schermen.

Heb vanaf m'n 15e bij een grote auto dealer gewerkt, daar heb ik "leren" poetsen, (nou ja, zoals ze bij de meeste autobedrijven poetsen :'( ) , maar privé gaat dat wel iets beter ;-)

Via Volksforum ook in contact gekomen met Tim en Carclean, en daardoor begint nu de poetshobby een beetje uit de hand te lopen. De Meguiars staat inmiddels werkeloos in de kast, en ben mijn collectie van Poorboy's aardig aan het uitbereiden.

Maar goed, genoeg geschreven, tijd voor wat foto's..

Mijn daily, een '00 Bora V5 Variant Highline.
Was een zakelijke auto, dat was aan de buitenkant ook aardig te zien. Maar na een paar zaterdagen hard werken, zijn we al een heel eind.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De auto van m'n vriendin, een Seat Arosa Open Air.
(heelijke kleur om te poetsen, lakzwart :( ) Auto moet alleen nog even zakken

En dan mijn hobby auto, een '89 cabriolet, inmiddels al 6 jaar in mijn bezit (en dat is voor mij echt bijzonder :-p )
Deze wielen zitten er inmiddels niet meer onder, maar de nieuwe set is in de maak

Cabrio30102005003.webp

Hoi Welkom! Werkt jouw vriendin toevallig bij Heineken of was ze daar vrijdag op bezoek? Ik zag vrijdag namelijk een exact dezelfde Arosa bij Heineken staan!...Hij viel me op vanwege de glans en de mooie velgen!

dovdmeer zei:
Hoi Welkom! Werkt jouw vriendin toevallig bij Heineken of was ze daar vrijdag op bezoek? Ik zag vrijdag namelijk een exact dezelfde Arosa bij Heineken staan!...Hij viel me op vanwege de glans en de mooie velgen!

Was het maar waar x-]

Maar welke Heineken waar?

Hier valt weinig meer aan te poetsen.... Gevalletje spuiter.

Auto stond op de inrit geparkeerd, buurvrouw had wat moeite met het inparkeren :(

Met de pasen de cabrio onder handen genomen, voor de taxatie van vandaag.

Gekleid, daarna een lichte combo (zwarte pad, met menzerna final finish) met de dap eroverheen, om het vervolgens af te maken met 2 laaagjes dodo, blue velvet met daarover een laagje purple haze.

Staat er weer netjes bij, al zeg ik het zelf :jippie

DSC_4772.webp

DSC_4798_611254.webp

Thanks Paulus!

Hier ook nog even een kleine update.

De Bora is inmiddels niet meer in mijn bezit. Vanwege de 20k km per jaar is een V5 niet echt rendabel meer. Inmiddels staat er een '03 Passat TDI (96 kW) voor de deur.

DSC_8272.webp

De zwarte lak, in combinatie met chrome, en het beige (stoffen) interieur voor mij een van de meest mooie kleuren combi's voor deze auto. Technisch is deze in een erg goede staat, en bij aankoop in april had deze slechts 170k gelopen. Voor een TDI bijzonder weinig!

En dan nu de "maar: :-d Auto zit rondom onder de swirls, hologrammen en diepe krassen.... Nieuw projectje dus! Tot nu toe nog geen tijd voor gehad om hier eens een dag of 2 voor te gaan zitten (huis verbouwen, en sinds een half jaar vader), maar dat komt vast nog wel een keer.