• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chrome uitlaat sierstuk

Polo444

Detailing addict
5 apr 2015
144
65
Net een nieuwe golf 7

Zit een dubbele uitlaat sierstuk op van Chrome.
Hij is nu nog mooi waarmee kan ik dit mooi blijven houden. Zodat het roet etc. minder snel kan hechten
 
Wat is een goed product

Uhm het is advies van mij dus ik zal maar merk neutraal blijven.

Metal of Honour - Paste Metal Sealant

Metal Of Honour is een speciale paste wax voor metalen voor het behouden van de glans en het tegenhouden van roest. Ontwikkeld en gemaakt door Reflection Jim en uitgebracht onder het Independent Wax Label van Dodo Juice zodat vrijwel de hele wereld kan genieten van deze bijzondere wax.

Breng Metal of Honour zeer dun aan nadat het metaal is gepolijst met bijvoorbeeld Dodo Juice Motley Blue en laat het product hazen. Daarna rustig afnemen met een goede doek.

Doe je metalen eer aan en bescherm ze met Metal of Honour!

Supernatural - Hybrid Paste Wax

Speciaal voor liefhebbers van zeer langhoudende waxen heeft Dodo nu de Supernatural Hybrid paste sealant ontwikkeld. Deze hybride wax/sealant is half wax (natuurlijk) en half sealant (synthetisch) en is echt gemaakt voor bovennatuurlijke duurzaamheid op de lak, dus niet specifiek voor gebruiksgemak of een lekkere geur. Waar de natuurlijke Supernatural Wax zo’n 3 tot 5 maanden houdt, blijft de Supernatural Hybrid zo’n 4 tot 6 maanden zitten. Ga je voor een zo lang mogelijk houdende sealant, kies dan deze! De Supernatural Hybrid is ook zeer geschikt als velgenwax en is goed hittebestendig.Met een panel pot (30ml) Supernatural Hybrid kun je zo’n 2 tot 3 keer je auto beschermen.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Zoals eerder gezegd, metaal wax of metaal coating. ;)

Je moet niet zozeer denken in wat een onderdeel van je auto doet, maar waar het van gemaakt is. Dan zijn er heel veel producten ineens geschikt. Pure Metalen, Kunststoffen ongelakt, gelakt kunststof is gewoon blanke lak en ga maar door. In de globale lijnen dan.
 
Zou ik niet doen. Een uitlaat kan nog best warm worden, dus een wax zal het daar niet zo lang uit houden. Ik zou Gyeon Rim of Trim pakken.
 
@Quantoxx Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat Trim ook op metaal kon, omdat het ook op sierlijsten gebruikt kan worden, maar dan moeten het wel plastic sierlijsten zijn. Gyeon Rim lijkt me dus de beste optie.