• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chrysler 300C

JohnnY

Detailing addict
1 jun 2008
157
62
47
Arnhem
Gisteren mijn laatste levering binnen gekregen van Carclean met daarin onder andere de harsverwijderaar van Valma.

Aangezien de 300C onder de dikke hars plekken zat die er met het kleien niet vanaf gingen was ik al lang aan het wachten tot ik deze eindelijk kon gaan verwijderen.

Vanochtend begonnen met de auto goed te wassen en daarna te drogen. Hierna het dak gekleid en dan blijven de harsklodders over. Met met een microfiber doek en de harsverwijderaar aan de slag gegaan om deze te gaan verwijderen. Het ging niet makkelijk maar met geduld en volharding had ik na 30 min. het dak harsvrij. Hierna de PB polish eroverheen gehaald en er een laag PB EX sealant + Carnuaba opgezet.

Vervolgens ook de motorkap en voorzijschermen op dezelfde manier aangepakt met hetzelfde goede resultaat. Aangezien ik toen al 4 uur zoet was met de auto en ik niet meer tijd had vond ik het genoeg voor vandaag. De andere delen van de auto volgen een andere keer.

Zie hieronder de foto's van het resultaat van de voorkant.

dscn0886if7.jpg


dscn0887xr1.jpg
 
Ziet er veelbelovend uit! 2 Dezelfde foto's? Ik zie ook dat je wel héél erg tegen de stoep staat, gaat dat wel goed met je velgen?
 
Dibbuz zei:
Ik zie ook dat je wel héél erg tegen de stoep staat, gaat dat wel goed met je velgen?

Gelukkig steken de banden iets verder uit dan de velgen breed zijn ik kan hem dus zonder problemen strak langs de stoep zetten. Ook zijn de banden in de maat 225/60 18" Hierdoor zijn de meeste stoepen niet hoger dan het rubber van de band en kan de velg niet geraakt worden.
 
Gelukkig want dat zou zonde zijn op zo'n mooie bolide! Echt een geweldig model vind ik.
 
Schat, ik ga even de grill poetsen ...... :D Ben je volgens mij een dag mee bezig .....
De 300C rijdt al een aantal jaren rond, maar ik blijf er iedere naar kijken. Machtig model!