• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citroen C1 Motorkapje

Heb zelf ook een 107 gehad, en de lak die erop zit is gewoon super zacht, daar poets je met een wishmitt al swirls in... Maar het resultat mag er zijn. Wordt de kap nu evengoed gespoten of is de eigenaar tevreden?

Staat toch duidelijk dat de eigenaar dusdanig tevreden was dat er gewacht wordt met overspuiten totdat er meer steenslag is. Zoals je kan zien is het er niet meer 100% uit te krijgen, echter is het wel goed genoeg om nog even te wachten.
Of hij hem echt over laat spuiten betwijfel ik als ik de rest van de auto bekeek is de kans groot dat over een paar jaar dat gedeelte niet echt meer op valt...

Bovenstaande opmerking van mij was ook voor mezelf bedoeld.... Dat ik gewoon beter had moeten lezen en gisteren misschien een pilsje minder had moeten nuttigen :-b