• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CleanRiders aflevering: Tim trekt het niet meer: duwt cameraman in Abarth's meest explosieve moment! #project95

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130

In aflevering 10 van #project95 gaan we weer langs bij Geert om te zien hoe het staat met zijn werk aan de Abarth, en het ziet er #supermooi uit! Tim is er ontzettend blij mee. Dankzij Geert's vakmanschap krijgt de Abarth een prachtige uitstraling met het gebruik van Alcantara.

We bezoeken ook de spuiterij, waar Theo de onderdelen bekijkt die wit moeten worden voor de Abarth. Hij beoordeelt het spuitwerk dat nodig is om de auto weer #supermooi te maken. Maar dan bereikt Tim zijn breekpunt; hij is er helemaal klaar mee als hij hoort dat zijn hele Abarth opnieuw gespoten moet worden. De opnames eindigen abrupt! Hoe nu verder?
 
Er komt ondertussen een Abarth bij aan kosten. Maar zal gerust mooi worden allemaal.
Als hij klaar is wegzetten???? Bijna zonde om mee te gaan rijden.
 
Weer een stapje verder gaat echt (super) mooi worden, denk wel van duur naar heel duur maar heb wel dezelfde kronkel als je dit toch doet moet het wel allemaal kloppen en dan inderdaad alles doen ;).
 
  • Geweldig
Reactions: Tim
Wat wordt dat interieur #supermooi! Ik wil het interieur van mijn auto ook een keer opnieuw laten bekleden, goed om te weten waar ik dan met een gerust hart terecht kan.