• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CleanRiders aflevering: Twee blowers getest: Big Boi Mini en Monello Maestro

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.689
200
Berkel en Rodenrijs
In deze video vergelijken we twee car dryers: Big Boi Mini en Monello Maestro. Wat zijn de overeenkomsten en wat zijn de verschillen? En hoe presteren ze naast elkaar in de praktijk.

En waar is een car dryer precies handig voor? Wij vinden dat hij onmisbaar is voor elke enthousiasteling. Ze zorgen voor een beter en veiliger droogresultaat!


HOOFDSTUKKEN:

00:00 Intro
00:23 Vergelijken: specificaties van de twee machines
07:00 Vergelijken: voorkant auto drogen in de praktijk
13:22 Vergelijken: speedtest motorkap droogblazen
14:52 Vergelijken: luchtdruk meten met weegschaal
17:36 Conclusie

PRODUCTEN
Monello Maestro
Big Boi Mini
Oordopjes
 
Ik heb recent de monello aangeschaft. De auto wassen staat volgende week op de planning. Dan wordt ie voor het eerst ingezet. Heb er vertrouwen in! :) Een goede tip van de mannen van CC, om oorbeschermers te gebruiken!
 
Ik ben even nagegaan wat ik de laatste dagen heb gedaan op mijn ipad. Van de week ingelogd op google. Dit heb ik nu weer uitgelogd. En verdomt, de filmpjes zijn weer gewoon direct zichtbaar. :grinning:

De vorige posten heb ik verwijdert, om deze van CC niet te ‘vervuilen’.
 

Bijlagen

  • E8C4D19B-26F8-4579-A577-C0F08952A9E5.png
    E8C4D19B-26F8-4579-A577-C0F08952A9E5.png
    721,5 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Komt Bigboi ook in jullie gamma? Ik krijg zo'n vermoeden namelijk.
Leuke filmpjes trouwens, doen jullie goed zo!
 
Ja leuke vergelijking en de Maestro is top heb hem nu aantal jaar maar word iedere wasbeurt gebruikt op de helft van vermogen.
 
Komt Bigboi ook in jullie gamma? Ik krijg zo'n vermoeden namelijk.
Leuke filmpjes trouwens, doen jullie goed zo!
Zeg nooit nooit, maar op dit moment staat het niet op de planning. We vonden het in dit geval gewoon leuk om de twee blowers met elkaar te vergelijken. En ik denk dat er een informatieve en grappige video uit voort is gekomen.

200.gif
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR en Smotske
is de kabel bij de Maestro makkelijk te vervangen?
Ik krijg last van een kabel breuk aan de kant van de machine...