• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Maestro Car Dryer: deze zomer verkrijgbaar!

Ik denk dat je voor het geld ook niet moet verwachten dat deze machine je auto ''ff'' droog blaast. Dat zal idd wel ff duren wil je helemaal geen droogdoek gebruiken. Dan moet je toch naar zo'n 8hp Metropolitan-ding kijken, al ben je dan ook niet in 5 minuten klaar..

Zelf gebruik indien er perslucht is de Tornador om de kieren bij langs te gaan. Daarvoor prima maar je wil niet de hele auto drogen met dat ding :p

Dat ging vrij snel hoor.
De Tornador is goed voor de fiets en moto. :)
 
Bij mij is vanmiddag de slang uit het handvat geschoten. Hoe kan ik die er er weer in krijgen? Aan de binnenkant van het handvat lijkt schroefdraad te zitten, maar ik krijg de slang er niet ingedraaid.
 
Heb je al geprobeerd om linksom te draaien. Lijkt onnozel maar bij de air force blaster zit ook Engelse draad.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Zal ik ook proberen! Net CC gebeld en die zeiden ook dat je de slang er gewoon in zou moeten kunnen draaien dus ik zal nog wel even verder klooien.