• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics 2013

BlackPassat;326644 zei:
Als die foto's van Peet van een ongedetailde Audi zijn, dan stop ik acuut met mijn hobby en zoek ik wat anders :sob:

Echt alleen maar met het handje er wat op "gehatseflatst", het zal waarschijnlijk wel aan de foto's liggen ;)
Het is wél zo, het Daytona grijs van Audi is wel een kleur die het in de zon erg goed "doet".

En @BlackPassat; Je kan nog niet stoppen, je hebt eerst nog "een klusje te klaren";)
23iwf2p.jpg
 
Ik zou graag een keer een dap clinic willen volgen voor ik overga tot aanschaf, maar worden ze alleen gegeven op zaterdag?

Ik vis al een tijd achter het net aangezien ik het een paar weken van te voren moet weten ivm werk:confused:
 
Tim Of Dennis, hebben jullie enig idee wanneer de volgende "lakherstel en rotary" clinic gepland staat, aub ?
 
Volgende dap clinic ook pas in augustus?

moest wachten op akkoord vrij, dus nu te laat met inschrijven voor 29 juni:bad
 
Onder aanvoering van de mannen van Carclean hebben wij met drie man sterk, deel uitmakend van een groep van twaalf, een DAP clinic gevolgd.

Het was erg interessant en leerzaam en vooral ook leuk. Er was veel ruimte voor vragen en meer dan genoeg tijd om zelf aan de slag te gaan.

Uiteindelijk zijn wij voldaan ( niet op de laatste plaats door de goede lunch) naar huis gegaan, maar niet voordat wij eerst nog een DAP 900 hebben aangeschaft met bijbehorende zaken zodat wij het geleerde thuis zelf in de praktijk kunnen brengen. En eind van de maand volgt er nog een DAPaanschaf. Het virus heeft ons nu echt goed te pakken.

Carclean team bedankt voor de fijne dag. :heart_eyes:

Groet,

Jan Vroomans
 
Vandaag de DAP-clinic meegemaakt, en een aanrader voor iedereen. Toffe collega's, genoeg ruimte voor vragen, eerlijke antwoorden, gewoon bangelijke dag beleeft !!
 
Ik ben het helemaal met turboke eens! Heb gisteren ook die clinic gevolgd. Zeer zeker een aanrader dus!
 
Ook ik heb veel nuttige informatie waarmee ik verder kan gekregen! :grinning:

Ik wilde vandaag de DAP al ter hand nemen, maar ik kon de swirls in de schaduw niet genoeg zien. Toch maar eens kijken naar een Brinkmann (of zoiets) ! :-"
 
Zojuist ingescrheven voor de clinic van 28 september omdat ik me eerst toch wat eigen wil maken met zo'n machine voordat ik met mijn eigen auto aan de slag ga :)