• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics in 2014?

Oefening baart kunst ook met wetsanden. Je zou bv eens op de sloop een motorkap kunnen halen en daarmee aan de slag gaan met de kennis die je her en der op het internet kunt vinden. Gegarandeerd dat je daar een heel eind mee op weg komt.
 
Daar heb ik ook al voer zitten denken. ik merk aan mijzelf dat ik het makkelijker leer op het moment dat het word voorgedaan en je direct gecorrigeerd word. Ook zijn er zoveel herste lsetjes te verkrijgen dat je zelf niet meer weer welke je nu moet hebben. Daarom dacht ik als er meerdere zijn die daar interesse in hebben dat er een clinic of meeting georganiseerd kan worden.
 
Aan interesse geen gebrek, we kunnen elk weekend een clinic geven en die zit dan ook vol. De bottleneck zit hem in onze bezetting / capaciteit. Het is de laatste maanden bij ons veel en veel drukker dan normaal en we hebben gewoonweg geen mankracht over om genoeg clinics in te plannen. Sorry!
 
Hopelijk hebben jullie snel weer tijd Tim. Ik zou graag met een DAP willen werken en een clinic van tevoren lijkt me erg handig. ;)
 
Yup hier hetzelfde. Begreep laatst in de winkel al dat het druk was. Maar ik zou ook graag de beginners handmatig en machinaal clinic willen doen alvorens ik een DAP op de kop tik.
 
We hebben net weer een paar clinics achter de rug, het blijft hier erg druk en we zijn ook op zoek naar nieuwe collega's om onze capaciteit te vergroten. Tot die tijd zullen clinics maar beperkt ingepland kunnen worden. Momenteel is nog onbekend wanneer we weer gaan plannen.
 
Als ik nou in de buurt woonde dan had ik wel gesolliciteerd. Maar Venlo is ver weg haha Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Ik ben zelf een amateur op het gebied van poetsen / polijsten en zou graag een keer met iemand met ervaring naar mijn auto willen kijken. Kijken wat voor stappen diegene mij aanraad en mij er een keer eventueel bij zou willen helpen.

Het gaat om een VAG auto (gehoord dat dat een van de hardere lakken zijn?)

Ook niet belangrijk om te vertellen; Het gaat om de omgeving van Amstelveen, maar een stukje rijden voor een goed advies / gesprek doe ik natuurlijk ook graag!
 
Wanneer worden er weer clinics/workshops georganiseerd. Kan niet wachten om te 'klussen' aan mijn auto :)
 
Ik ben ook zeer geïnteresseerd in een DAP clinic. Wil er graag een gaan kopen, dus een clinic zou goed zijn om te beginnen.
 
ben ook zeer geïnteresseerd in een DAP clinic. Wil er een gaan kopen, dus een clinic zou goed zijn om te beginnen :)
omgeving Sliedrecht
 
Zondag 30-11 organiseren we in Ede vanuit het Audiforum weer een poetsmeeting. Hier zullen ruim 30 enthousiaste Audi eigenaren hun bolide strak poetsen en klaarmaken voor de winter. Niveau is van beginner tot pro. CC is hier ook aanwezig, en er zullen een aantal clinics worden gegeven door de dag heen. Inlopen en meekijken mag altijd. Er is genoeg kennis en kunde aanwezig :)