• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics voor de maart en april 2011 staan online.

Weet niet of ik je iets nuttigs bijgebracht heb, behalve dat de wegen hier in België 'een patattenveld' zijn :). Bij deze iedereen bedankt en vooral de mensen van Carclean natuurlijk om op een zondag ons nog wat gekker te maken van hun producten, ik heb weer wat mee om te proberen.
 
Ha ha BMWim , daarom dat ik niet naar zo een clinic durf gaan , wie weet met wat kom ik dan allemaal naar huis ? :D
 
hahaha, weer een paar verslaafden erbij! Clinics zijn inderdaad killing voor je portemonnee, maar een mooi resultaat is onbetaalbaar. ;)

@RB-D GSI (Ruud), ik verwacht hier en op het Corsa-forum uiteraard wel foto's! :ja
 
Men is nog al geobsedeerd van de Turtle Wax Display zeg!

1.jpg


Zag ik staan bij de foto's van vandaag! ]d~^
 
Ook ik wil iedereen bedanken voor een geslaagde middag vol tips. Het zal nog even duren voordat ik eea in praktijk kan brengen, maar met de informatie van gisteren ben ik in ieder geval goed voorbereid.
 
Wilma en ik hebben wat afspraken kunnen verzetten en ons vanavond ook ingeschreven voor de rotary clinick van 26 maart.
 
Ik ga mij ook inschrijven voor zaterdag, maar ik weet pas einde van de week zeker of ik kan. Mag ik ter plaatse betalen of kan ik via paypal?
 
Ik zou me ook wel willen inschrijven voor een beginnersclinic, enig idee wanneer die weer komen. :weetniet
Daarna een Dap-clinicje :-"
 
Ik ben er klaar voor en heb er zin in!
Helemaal door het voorspelde mooie weer wat er is voorspeld!