• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clio ragnotti poetsen

Sennaalbronda

Detailing chief
13 sep 2018
42
75
19
Hallo,
Mijn naam is Senna Albronda.
Ik ben nog vrij nieuw met het poetsen ( heb nog nooit gepolijst) het detailen zelf heb ik wel enigzins onder de knie na anderhalf jaar.
producten die ik gebruik buiten polijsten.
Chemical Guys citrus wash clear= decon wash
dodo juice born to be mild
19 liter emmer van CC met gritguard
smoothie wash mitt
Karcher k4 premium 2012 model
CC schuimkanon
detail brushes van allerlei merken
industriele velgen reiniger van weet ik veel merk werkt erg goed op alle surfaces al ben ik eerlijk
ez detail brush icm small wheel brush
meguiars d108 super degreaser met stiff bristle brush voor velgen en motorruinmte (borstel niet)
meguiars d101 APC voor deurlijsten en instap etc.
meguiars proffesional clay mild en meguiars last touch spray detailer als clay lube
Gyeon droog doek de grootste uit mijn hoofd
collonite 845
menzerna powerlock plus

dan komt het polijsten hier ben ik onbekend
ik heb wel reeds met Black friday een dap 500 met rupes yellow pad en meguiars m205 gekocht
verder had iemand genaamd boempatat een hoop te koop en ga ik hoogst waarschijndelijk zijn pads en m105 en m205 van hem kopen
ik ga de auto in de bijlage dan poetsen.
ik heb nog een IPA en heb hier nog verdere inlichting over polijsten nodig.
graag advies
alvast bedankt
 

Bijlagen