• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Coating... blunder :P

Daantje050

Detailing trainee
8 sep 2019
10
35
Durf te vragen: Stel... Je hebt je auto net gepolijst met essence en gaat daarna met een "onbeschermde" auto circa 30 minuten rijden (naar huis) om de auto daar de volgende dag in een coating te zetten.

Wat is dan het beste om te doen in deze ? Mijn gedachte was om morgen opnieuw met prep en mocht er wat meer "vuil" zitten even een doekje met wat sop/ONR ?. De reden hiervan is omdat ik het coating flesje heb laten vallen... xD.
 
Ow morgen de coating alweer. Dacht dat je die eerst nog weer moest bestellen.

Dan eerst wassen met dreft en warm water. Daarna lekker coaten.
 
  • Leuk
Reactions: Daantje050
Durf te vragen: Stel... Je hebt je auto net gepolijst met essence en gaat daarna met een "onbeschermde" auto circa 30 minuten rijden (naar huis) om de auto daar de volgende dag in een coating te zetten.

Wat is dan het beste om te doen in deze ? Mijn gedachte was om morgen opnieuw met prep en mocht er wat meer "vuil" zitten even een doekje met wat sop/ONR ?. De reden hiervan is omdat ik het coating flesje heb laten vallen... xD.
Ik zou denken opnieuw foamen met iets als Nanolex pre wash ,dan wassen ,Prep en coaten.
Ideaal is het niet om 30 minuten te sturen want je weet niet wat je aan vervuiling oppakt onderweg maar goed.