• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Jelle

Caddy_Jelle

Detailing trainee
5 nov 2009
18
47
37
Afgelopen zaterdag heb ik mijn collectie weer wat verder uitgebreid met onder andere 2 nieuwe kisten (van de oude waren de deksels gescheurd of paste niet meer dicht o:-) )
Omdat alles toch overgeladen moest worden was dat een mooi moment om alles op de foto te zetten :ja

Oude kisten:

DSC07195.webp

Nieuwe kisten:
DSC07194.webp

Doeken, mitts, pads, tape en clay:
DSC07197.webp

DSC07198.webp

Poorboys:
DSC07200.webp

Kleine sprayers (moet nog een keer nieuwe stickers maken):
DSC07201.webp

Monello:
DSC07203.webp

Waxen:
DSC07205.webp

Overige merken:
DSC07204.webp

(rechtse is IronX)
DSC07207.webp

DSC07210.webp

Meguiars (gaan waarschijnlijk de verkoop in):
DSC07209.webp

Netjes in kisten:
DSC07211.webp

Verder ligt er binnen nog een DAP900 met diverse pads waar ik helaas geen foto van heb.

Afgelopen zaterdag heb ik ook een bouwlamp gekocht met 400 watt om de swirls op te zoeken.
DSC07193.webp

Is al een heuse verzameling ! :cool

Misschien toch ff opletten dat je niet zomaar je doeken en pads op dat "werkblad" dropt ivm vuil dat er op KAN liggen (zie de foto's met flesjes even na , daar zie je het goed... )

Bedankt voor de tip!! Normaal gesproken liggen ze eigenlijk ook altijd netjes in de kist en nooit op het werkblad.
Maar ik ga er zeker rekening mee houden:cool