• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

"Collectie" Sjoerd

sjoerdnijhuis

Detailing addict
21 mei 2008
788
65
IMG_0406.jpg


Alle doeken en pads hd spuit foam lans emmers enz staan ergens anders en heb daar nog geen foto van,^^
 
Inderdaad mooie collectie.
(had ik volgens mij al gezegd in jouw voorstel topic)

Maar wat zit er in die fles links naast de ASD?

Joost
 
wow...Ik zie bij veel echte detailers zoveel van die grote jerrycans...ben je ook actief als detailer voor andere auto's? Ik zie mezelf namelijk (nog!) niet van die grote flessen aanschaffen.
 
nette collectie
@dvdmeer. je komt vanzelf ook aan die flessen,ales je weet wat je met pac allemaal schoonkrijgt heb je zo een gallon nodig. en last touch t zelfde,zeeer handig
 
@ dovdmeer: heel weinig... af en toe een familielid of vriend die ik een beetje help ( ongeveer 1 per maand dus..) maarja voorraad is nooit weg toch?
Komen nog wat kleine dingetjes bij ( NXT 2,0 Pasta BlackWoW PlastX AMP...) en vast nog veel meer :)
 
Grappig.....eerste foto nog overwegend Meg's.....
En nu......Poorboys en Dodo.....

Hoe zou dat nou komen :-" :-"

Hele mooie verzameling ! :)^
 
Erg mooie verzameling! Maar dat gebruik je toch niet allemaal alleen maar voor je eigen auto mag ik aannemen?
 
mooie verzameling! En dan dat houten potje :)^ .... ik zou het graag nog eens proberen, maar ik maak erst de huidige spullen zoveel mogelijk op :D
 
Dus.... als iemand iets wil proberen, Sjoerd heeft het ;) Netjes man!