• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Buster 307CC

buster zei:
Dus als de nxt 2.0 een seallant is zou ik dus ook nog een wax moeten gebruiken, begrijp ik hieruit.

Ik heb namelijk PB blackhole en dan de nxt 2.0 wax (seallant) en dan eventueel ............:schaam

Dit was mijn vraag in het topic "klei ik wel goed?"'

stimpy68 zei:
Je moet er rekening mee houden dat de NXT wax een heel lichte cleaner in zich heeft, breng je dus iets aan voordat je de NXT aanbrengt, dan heb je kans dat deze eerste laag weer weg is, zonde dus ;)

En dit was het antwoord van stimpy68, dus heb ik wat anders gekocht en ik geloof dat de natty's (kauwgombal):party: goed
staat aangeschreven.
 
Ik kan dus wel na het kleien eventueel NXT 2.0 aanbrengen dan blackhole en dan natty's,
of is dit weer overdreven:-b
 
Xizer zei:
Dat het een sealant is heeft daar niet veel mee te maken, het komt door de lichte cleaner die in de NXT zit. Deze is echter zo licht dat, als ie je laag BH al aantast, dit zeer minimaal is. Ik geloof niet dat Meg's een product voor een laatste stap ontwikkelt die voorgaande stappen zou aantasten.. :weetniet

Mooie laatste aanwinsten in ieder geval weer! :)

ik bedoelde ook dat het een cleaner bevat, maar zeg het verkeerd=-o
 
buster zei:
Ik kan dus wel na het kleien eventueel NXT 2.0 aanbrengen dan blackhole en dan natty's,
of is dit weer overdreven:-b

Eerst de BH, dan de NXT 2.0 en dan de Natty's. De cleaner in de NXT is er slechts in lichte mate en zal het effect van de BH weinig beïnvloeden.
 
Sinds februauri is mijn collectie aardig uitgebreid. Ik kreeg
vandaag weer wat spulletjes binnen en ik dacht laat ik eens een foto
maken van mijn collectie tot nu toe.
Er zijn nog wat doeken in de was, dus die staan er niet op.
IMG00011-20090724-2039.jpg
 
Bij je allereerste post klikken op wijzigen en dan boven je bericht de topictitel veranderen...

Groet, Peter