Ehm, qua wetlook geloof ik je gelijk, maar een langere standtijd met een concours wax... :weetnietmadhouse zei:Iets verder naar beneden: Smart Concours Paste Wax (meer wetlook en langere standtijd).
Thnx voor het meedenken! Zit alleen niet veel in de buurt hier en daarbij ken ik ook niemand hier van het forum en voel me een beetje vervelend om zomaar samples te vragen.addy zei:Hier een lijst van mede forummers.
http://www.batchgeo.com/map/7a41ee6cfc407abecd59c69c69350eeb
Ik had begrepen dat je uit Doesburg komt, niet echt in de buurt van mij anders had ik wel wat monello samples voor je.
Ja, je leest veel goeds over die Peluche verder doeken, ben benieuwd.addy zei:Vandaag de Ka in de Fuzion gezet en uitgepoetst met de Peluche verde. Wat een heerlijke doeken zeg, lekker zacht en een mooie maat. Ga je zeker geen spijt van krijgen net als de iron x. Ben zelf ook wel benieuwd naar de eraser.
madhouse zei:Nog wat spulletjes onderweg:
Monello - Peluche Verde Trio (Ben toch benieuwd naar deze doeken)
CSF - Finalmaxx Microfiber Towel (Lekker dik exemplaar voor de wax uit te boenen)
CarPro - Eraser
CarPro - Iron.X Cleaner (na zoveel lovende reviews ga ik hem dan toch proberen)
Was alleen de 'Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth' vergeten mee te bestellen dus Carclean.com even een mail gestuurd of die er nog bij zou kunnen.