• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Madhouse

Is dit een beginners collectie?

Volgens mij ben je voorbij dat punt en begint de hobby uit de hand te lopen. (Ik weet er ook alles van hoor :))

Cyril
 
Langere standtijd stond opgegeven op de verpakking website, de tijd zal het uiteindelijk leren. Reviews waren in ieder geval lovend!
 
Geen idee van welk merk die zijn, heb ze in de UK besteld. Maar eerlijk gezegd zijn ze waardeloos en doe ik het middel liever met een goedkoop vezeldoekje aanbrengen.
 
Wat nieuwe aanwinsten:
3 Samples gekregen met Chemical Guys V34, V36 en V38 om te kijken of deze polish wat voor me is. Tevens nog een Oranje en Zwarte Hex Logix Pad aangeschaft, 2 rollen tape en de nieuwe Chemical Guys V07 Spray Sealant waar ik erg benieuwd naar ben. Tevens nog een mooie velgenborstel gekregen!

Inmiddels ervaring met de de V07 Spray Sealant en deze is echt geweldig :love

Ben heel erg op zoek naar nieuwe polijstmiddelen en twijfel tussen Monello, Chemical Guys en Poor Boys. Er was een bedrijf wat mij 3 samples heeft gegeven met Chemical Guys om te proberen, erg leuk gebaar en ben heel benieuwd naar deze. Helaas zijn de andere 2 merken niet te proberen dus als de Chemical Guys V3x serie bevalt zal ik deze na alle waarschijnlijkheid aan gaan schaffen.

En gelijk nieuwe foto's toegevoegd (let niet op de slechte kwaliteit) ;-)
 
Thnx Addy! Poor Boys zijn wel Samples van maar dat vind ik een beetje te duur om ff te proberen en Monello zijn geen Samples van. Dus denk niet dat die uit te proberen zijn. De Chemical Guys zijn ook geen Samples van maar door dat bedrijf zijn even een paar kleine flesjes voor me gevuld en koste me helemaal niets.
 
Geen idee, maar wil het gewoon ff alleen proberen, lekker rustig op mijn gemak en kijken wat ik lekker vind werken zonder invloed van buitenaf, iemand die met een bepaald merk werkt is toch vaak erg enthousiast over dat merk (wat overigens niet erg is hoor).
 
Hier een lijst van mede forummers.

http://www.batchgeo.com/map/7a41ee6cfc407abecd59c69c69350eeb


Ik had begrepen dat je uit Doesburg komt, niet echt in de buurt van mij anders had ik wel wat monello samples voor je.
 
Nog wat spulletjes onderweg:
Monello - Peluche Verde Trio (Ben toch benieuwd naar deze doeken)
CSF - Finalmaxx Microfiber Towel (Lekker dik exemplaar voor de wax uit te boenen)
CarPro - Eraser
CarPro - Iron.X Cleaner (na zoveel lovende reviews ga ik hem dan toch proberen)

Was alleen de 'Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth' vergeten mee te bestellen dus carclean even een mail gestuurd of die er nog bij zou kunnen.
 
Vandaag de Ka in de Fuzion gezet en uitgepoetst met de Peluche verde. Wat een heerlijke doeken zeg, lekker zacht en een mooie maat. Ga je zeker geen spijt van krijgen net als de iron x. Ben zelf ook wel benieuwd naar de eraser.
 
addy zei:
Hier een lijst van mede forummers.

http://www.batchgeo.com/map/7a41ee6cfc407abecd59c69c69350eeb


Ik had begrepen dat je uit Doesburg komt, niet echt in de buurt van mij anders had ik wel wat monello samples voor je.
Thnx voor het meedenken! Zit alleen niet veel in de buurt hier en daarbij ken ik ook niemand hier van het forum en voel me een beetje vervelend om zomaar samples te vragen.

addy zei:
Vandaag de Ka in de Fuzion gezet en uitgepoetst met de Peluche verde. Wat een heerlijke doeken zeg, lekker zacht en een mooie maat. Ga je zeker geen spijt van krijgen net als de iron x. Ben zelf ook wel benieuwd naar de eraser.
Ja, je leest veel goeds over die Peluche verder doeken, ben benieuwd.

De Eraser schijnt alles te hebben wat IPA niet heeft en goed te ontvetten. Ik heb een 500ml fles besteld om te kijken of het wat is, maar ook hier lees je veel goeds over.
 
madhouse zei:
Nog wat spulletjes onderweg:
Monello - Peluche Verde Trio (Ben toch benieuwd naar deze doeken)
CSF - Finalmaxx Microfiber Towel (Lekker dik exemplaar voor de wax uit te boenen)
CarPro - Eraser
CarPro - Iron.X Cleaner (na zoveel lovende reviews ga ik hem dan toch proberen)

Was alleen de 'Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth' vergeten mee te bestellen dus Carclean.com even een mail gestuurd of die er nog bij zou kunnen.

Mijn bestelling was nog niet verstuurd dus ook de 'Mint Merkin' is nog bijgevoegd. Moest nog een goede doek voor de ramen hebben want met een gewone microvezel vind ik het niet te doen (blijven allemaal kleine pluisjes achter). De Dodo Juice zou het beter moeten gaan doen.
 
Je collectie groeit snel. Pas maar op dat deze hobby niet ten koste gaat van je ht hobby :lol
 
Op HT gebied heb ik het behoorlijk goed voor elkaar, en idd deze collectie groeit erg hard. Kreeg vanmorgen wel een compliment bij de dealer (auto staat daar voor mankement) dat hij zo ontsettend mooi glimt! :-d