• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van PT Cruiser

PT Cruiser

Detailing addict
21 mei 2008
461
65
Ik heb vanmiddag eens de tijd genomen om mijn collectie op de werkbank te zetten en een paar foto's te nemen. Het resultaat zie hieronder.

PICT0759.jpg


PICT0760.jpg


De flacon Autoglym is Intensive tar remover.

PICT0761.jpg


PICT0762.jpg


PICT0763.jpg


Op de foto's staan de washandschoenen, doeken enzo niet. Ook de dubbele producten staan er niet bij.

M'n lijst met spullen die ik wil groeit met de tijd, maar de spaarpot krimpt met de tijd.:D
 
Mooie collectie :ja
Zie dat ook bij jouw veel merken aan bod komen:)^
Powerball nog niet getest?
 
Nee de Powerballs heb ik nog niet getest. Ik heb die (en wat andere spulletjes) al een keer besteld om de rekening wat lager te houden als ik aan m'n volgende klus ga beginnen. :D

Voor die klus ga ik binnenkort nog een topicje aanmaken in het desbetreffende forum.

Ik denk dat de collectie Mothers en Poorboys nog het meest gaat uitbreiden.
 
Patrick zei:
He helemaal geen meguiars?

Toch wel, 1 flesje spray wax. :D

Ik heb borstels van Meg's, maar dat is het dan ook. Toen ik met het betere poetswerk begonnen was, wou ik producten aanschaffen bij een kerel die oa Meg's aanbood. Alleen net een dag of 2 voor ik wou bestellen, heefthij Meg's zo gelaten. Dus ben ik begonnen met de Poorboy's en Mother's spullen, niet alles wat hier op foto staat hoor. Aangezien die dingen zou goed lijken te zijn, heb ik niet meer verder gezocht naar Meguiars.
 
Over die Metaseul:

Het is al te lang geleden dat ik het nog een keer gebruikt heb om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Zo gauw mogelijk maar weer eens proberen.

Ik heb het tubje stiekeme gekregen van mij meter. :grinning:
 
Ok,

eind vorige week heb ik het volgende aan de collectie toegevoegd:

1 x Poorboy's Deluxe Mega Towel
1 x Poorboy's Natty's Paste Wax
1 x Poorboy's EX-P Sealant
1 x Ultimate German Applicator Pad
1 x CCS Red Wax/Sealant Applicator
1 x Poorboy's All Purpose Cleaner
1 x Sheepskin Washmitt
1 x Poorboy's Super Slick & Suds Car Wash
1 x P21S Polishing Soap
1 x Foam Wax Applicators


Ik maak er nog wel eens een foto van.
 
De Polisching Soap is wat mij betreft een product dat je minstens een keer moet geprobeerd hebben.

Ik heb het gekocht omdat:
- het makkelijker werkt dan traditionele metaal polishes
- het sneller werkt dan de traditionele producten
- als je met de zeep tegen je lak aankomt, kan het geen kwaad. De zeep alleen heeft namelijk geen schurende werking. Het is pas in combinatie met de bijgeleverde spons dat je kan polijsten.

Ik heb het deze week voor het eerst gebruik en het is echt goed spul. Zowel zuinig in gebruik als effectief. Wel opletten dat je niet te ijverig bent. De bijsluiter waarschuwt voor overpolijsten.

Volgende keer dat ik de Chevy was, ga ik het gebruiken om de step bars (onbehandelde inox buis) te poetsen.


Een paar weekjes geleden heb ik ook nog Valma excalibur shampoo, Mothers Mag & Alumium polish en een quick detail towel van Mothers.

De excalibur shampoo moet m.i. niet onderdoen voor de grotere namen.
 
Update:

wat niet op de foto staat zijn een aantal doeken, applicators end.
Niet alles komt van bij carclean. Het meerendeel echter wel. Sommige komen van op een evenement (bvb mothers mag and alumium polish), andere komen van bij een collega uit Oudenaarde.

Ook moet je bij de foto nog een potje nxt all metal polysh bijdenken. Dat heb ik gisteren gekregen. :)




PICT1036.jpg
 
Mothers klei.

De bokaal stond een week of 2 terug in promotie bij Aldi. Handig om de klei in te bewaren door de rubber afsluitring. Het risico op uitdrogen vermindert dus.