• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Xizer *Update 17-12-2008*

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Hier ook nog maar een keertje dan! Twee maanden geleden nog nooit van Meg's gehoord, en kijk nu! Wat niet op de foto's staat zijn de hogedrukreiniger, de AEG rotary en AEG excentermachine. Die kunnen natuurlijk niet aan een goeie verzameling ontbreken!


52i3o6.jpg

25rd0xt.jpg

vp7wvb.jpg

k4z575.jpg

1zqrk3k.jpg
 
hey zulke boxen is wel handig voor de doeken, heb ze nu in de tas zitten maar das niet echt handig
blokker?
 
Mooie uitgebreide collectie Xizer! helemaal gezien je 2 maanden geleden nog nooit van Meguiars gehoord had.
@ Paultjuh: Zelf heb ik ook zo'n doorzichtige box voor mijn doeken enz. De mijne heb ik van de Makro. Ze hebben verschillende formaten, voor ieder wat wils.

Gr Patrick
 
Paultjuh zei:
hey zulke boxen is wel handig voor de doeken, heb ze nu in de tas zitten maar das niet echt handig
blokker?

Deze heb ik inderdaad voor 4.99 bij de blokker gekocht. De dag erna meteen nog maar een gaan halen omdat bleek dat ik aan één niet genoeg had! :p
 
Xizer zei:
Deze heb ik inderdaad voor 4.99 bij de blokker gekocht. De dag erna meteen nog maar een gaan halen omdat bleek dat ik aan één niet genoeg had! :p

dat is mooi, zocht nog iets waar ik de spullen voor de machine nog in kon doen zodat ik die weg kan zetten, gebruik je toch niet zoveel
paar schotjes in maken en je hebt gelijk de doeken zo verdeelt dat je ze altijd voor hetzelfde product gebruikt :)

morgen dus naar de blokker
 
De collectie is ondertussen al flink uitgebreid! Gister ook nog de Autogeek bag, medium clay bar van CC en applicator pads binnen gekregen, die staat er dus nog niet op!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Zojuist ook maar weer eens mijn altijd groeiende collectie op de foto vastgelegd. Toen ik alles uit de kast had gehaald schrok ik toch wel een beetje! :D

IMG_0194.jpg

IMG_0205.jpg

IMG_0206.jpg

IMG_0198.jpg



De B&D HD en de AEG excenter moet ik binnenkort maar eens proberen te verkopen. De HD omdat ik een nieuwe heb en de excenter omdat de DAP eraan zit te komen! :)
 
Hehehe.. Binnen niet al te lange tijd hopelijk he! ;)

Valt me trouwens net nog in dat de padwasher en de emmers er niet bijstaan, die moeten jullie er maar bij denken dan! :p
 
Wat een hoop spullen. Maar ja mijn collectie groeit ook nog steeds. Misschien nog lak dikte meter;)