• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectors opgelet! Morgen is het zo ver!

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
48
45
25
Berkel en Rodenrijs
DSC01128.webp

We hebben een zeer gelimiteerde oplage van deze exclusieve Pop Wax. Superglad, geweldig geurtje en een uniek ontwerp. Volgens Dodo Juice is dit pure perfectie. Deze editie draait helemaal om Mr. Skittles 3rd. Met één potje kun je, als je het goed doet, 2 à 3 auto’s laten stralen.

De eerste 4 mensen die bestellen krijgen er ook nog eens een geurhanger bij!

Wees er snel bij, want OP = OP!

Dit mag je niet missen! Hij staat morgen om 12:00 live op de site. Perfect voor je collectie of als cadeau.

DSC01163.webp

DSC01152.webp

Ik zag deze wax bij de Dodo, moest aan dat topic denken en ik wilde er gelijk iets aan doen.
Vroeger waren deze limited edition echt poplair. Ik heb nog een potje Skull Candyyyyyyyyyyyyy staan :heart_eyes:
Deze komt er natuurlijk ook bij!

poh... the good old days.... Toen alle panelpotjes razendpopulair waren en geen enkel ander merk in de buurt (leek te komen) van Dodo...
blijft leuk hoor dit

• Leuk
Reacties: RedCat
Ik zag deze wax bij de Dodo, moest aan dat topic denken en ik wilde er gelijk iets aan doen.
Vroeger waren deze limited edition echt poplair. Ik heb nog een potje Skull Candyyyyyyyyyyyyy staan :heart_eyes:
Deze komt er natuurlijk ook bij!
Heb je nou gewoon een voor jezelf gereserveerd Dennis? :p

Destijds nog een bod op mijn potje Skull Candy gehad vanuit de UK omdat ik #444 had (heb).
Toch maar niet gedaan. Zit er wel aan te denken om de Dodo sample potjes een keer echt op de auto te gaan gebruiken (behalve Flat Earth dan).

• Leuk
Reacties: RedCat
Wat leuk! Ik heb nog steeds wat panelpotjes liggen, gebruiken doe ik ze amper nog. Maar op de een of andere manier blijf ik een zwak hebben voor dit merk.

• Leuk
Reacties: Dibbuz
We hadden er meer gehad dan in eerste instantie mogelijk was. Als dat niet zo was dan waren ze al uitverkocht. Een andere partij had de bestelling afgezegd.

• Leuk
Reacties: dencoupe