• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite 476S op Silverlightning metallic....

kinematic

Detailing rookie
1 aug 2011
17
0
geeft echt een top resultaat :-)^ Ik heb wat geleend van een vriend en verwachte er eerlijk gezegd niet veel van omdat het een pure transparante wax is maar ik vind het eigenlijk nog wat beter op deze kleur dan Natty's blue.

Heb je ook foto's:cool
Ik gebruik zelf ook de 476s voor de winter en in de zomer de 915 ook een topper met ietsje meer carnauba wax.
Maar met dezelfde glans.
Zie hier mijn foto's Mijn zilveren Alfa Romeo 164

Hierbij een foto.
14566965a76e6ff0b7abed8d6c292667d28fb411.webp

De kwaliteit is niet echt geweldig omdat mijn gsm maar een 2 megapixel camera heeft :) De kleur is nu meer grijs maar afhankelijk van de hoeveelheid zonlicht wat meer blauwig.

Ik weet het niet hoor maar ik behaal nooit een significant beter resultaat met een wax? Tenminste ik zie geen verschil met de auto nadat ik hem heb gepolijst. Is er iets aan mijn ogen?:lol

McShine zei:
Ik weet het niet hoor maar ik behaal nooit een significant beter resultaat met een wax?

Ik ook niet. Ik zei dat Collinite 476S een ander resultaat geeft op deze kleur dan de Natty's blue. Natty's blue lijkt minder transparant op deze kleur.