• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

cordless rotary?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aBBel P155 SW

Detailing addict
26 apr 2009
119
62
50
Zal wel nix zijn maar 24V, 2800RPM moet toch wel iets doen denk ik. Misschien maar gewoon bestellen en uit proberen? Of zeggen de ervaringsdeskundigen hier niet doen zonde geld.

gr BB

Laatst bewerkt door een moderator:
Is geen rotary :no Is een Oribital, oftewel excenter. Leuk misschien voor spot repair, maar een hele auto er mee doen, nee dat denk ik niet. Gewicht staat er niet bij. Vaak is het bij dit soort apparaten dat ze wel de RPM hebben, maar niet de kracht en als ze die wel hebben, hoe lang (accuduur)

63$ voor nu kopen, en de verzendkosten erbij had je voor bijna het zelfde geld vorige week de DAP kunnen bestellen

DAP heb ik al, maar dat het geen rotary is maakt het hele topic dus overbodig. Slotje maar dan :lol

gr bb

Status
Niet open voor verdere reacties.