• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cquartz vraagje, sheeting is prima, maar beading "plakt"?

Deze sheeting is wel langzaam. Afgelopen week heb ik de Ibiza gewassen. De lak stond in de Collinite 476S met daarover Dodo Juice Blue Velvet. Al wel een maandje of twee terug anagebracht, dezelfde vorm sheeting. Zou het misschien aan de weersomstandigheden kunnen liggen?

Ik had er ook last van: 4 uren na CQuartz de Reload eroverheen gezet. Een dag later afgespoeld met demi-water en hierna had ik last van kalkvlekjes. Hierover gesproken met Avi van Carpro en heb goede tips en een goede service gehad. Ik heb hierna de motorkap en het dak+dakspoiler opnieuw in de Cquartz gezet met een nieuw flesje C-Quartz (dit bleek een nieuwere versie te zijn dan mijn eerste potje), hieroverheen na 4 uren een laag wax gezet. De dagen hierna bleef het droog en tot op heden heb ik geen last meer gehad van kalkvlekjes.

Na de 2de behandeling heb ik er wel vertrouwen in en de volgende keer zal ik ook CQuartz gebruiken.