• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Curen van deepcrystal polish step 2?

Dan nog een kleine vraag over Step 1 en 2 van Meg.

Ik zou graag willen weten of het meerwaarde heeft om step 1 met name aan te bregen met de DAP en een witte pad om er zo beter krasjes en doffe plekken mee weg te krijgen?

Mijn eerste ervaring met Step 2 en DAP waren niet om naar huis te schrijven.

Ik weet dat deze producten eigenlijk niet geschikt zijn voor machinale verwerking maar wilde het toch proberen.

Het probleem met deze producten is dat ze te snel drogen voor machinaal gebruik, en eenmaal opgedroogde step 1 en 2 zijn een bitch om te verwijderen 8o Ik zou gewoon een product aanschaffen wat bedoeld is voor machinaal gebruik.

Dat ben ik ook zeker van plan ik zit zelf te denken om de lijn van PB aan te gaan schaffen.

SSR1
SSR2,5
BH
EXP
Natty's

Ik neem aan dat ik daar m'n roze oudjes weer mooi rood kan krijgen.

Ben begonnen met de 5 stappen van Meg omdat me dat makkelijk leek :-" maar na nog meer lezen is er meer beter :-)^

Bestelling maar meteen geplaatst :rules