• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cyruzzz is nieuw...

Cyruzzz

Detailing addict
14 okt 2010
186
62
Dag beste mensen,

na toch al veel op het forum rond te snuffelle, maar besloten me ook eens aan te melden. Ik ben Pascal, 20 jaar oud en in het bezit van een zwarte Opel Tigra uit 2000.

De Tigra ziet er netjes uit en ben sinds de zomer ook wat meer aan het poetsen. Want wat ik eerst "de auto poetsen" noemde mag ik volgens mij alleen maar wassen noemen ;) haha
Heb het 3 stappen plan van meguiers aangeschaft en ben er te vreden over. Het kost ff wat tijd (uurtje of 5) om de hele auto goed te doen maar dan blinkt ie ook wel.

Nu nog even een wat andere dingen posten...

welkom. Een tigra van toen die zie je niet veel meer....da's toch die z'n zijramen een stuk naar beneden doet als je de achterklep wilt dichtklappen, niet ?

Haha Wim, wat een detail.... de raam aan de bijrijders kant gaat idd een stukje open als je de klep dicht doet. Ik zeg het altijd erbij als ik mensen meeneem in de auto dat ze moeten opletten met hun vingers. (raam gaat open, maar ook weer automatisch dicht uiteraard)

Er zijn al menig wat vingers tussen de ramen gekomen :lol

Cyruzzz zei:
Haha Wim, wat een detail.... de raam aan de bijrijders kant gaat idd een stukje open als je de klep dicht doet. Ik zeg het altijd erbij als ik mensen meeneem in de auto dat ze moeten opletten met hun vingers. (raam gaat open, maar ook weer automatisch dicht uiteraard)

Er zijn al menig wat vingers tussen de ramen gekomen :lol

haha, vingers genezen maar een kapotte achterklepruit niet...:lol