• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw eendje in de vijver

Misschien ben ik van het pragmatische, maar je spullen kun je nu al opbergen in de garage?

Doeken en dergelijke in een plastic box van de blokker. Die zijn afsluitbaar, komt er geen stof bij.
Ik had vroeger (toen het allemaal nog paste) ook een box voor de spullen. Nu staan die in een kast.

Als je dan pakt wat je nodig hebt, het in een plastic tassie doet en naar de wasbox rijdt, laat je het in je tassie achter in de auto staan...
En als je bezit bent, ik weet niet hoe erg je het vindt, maar zet die non-ferro dan gewoon op de grond.
Doeken niet bij de producten in, gescheiden en ver weg van zand houden.

Moeilijker kan ik het niet maken, budgetvriendelijk ook nog eens.
 
  • Leuk
Reactions: Eendje
Joehoe!.!

Vandaag een feestje!.! Het is immers alweer 1 hele maand geleden dat ik me heb aangemeld op dit forum.....

En wat een maand. Hoop geleerd, hoop gelezen en een hoop centjes van m’n rekening naar de digitale kasse van CC....

Plus een aanschaf van een nilfisk E130 waarmee mijn vader dan weer heel blij is omdat zijn terras er weer lekker schoon uit ziet...

Ik heb tegenwoordig alweer mensen die me vragen waarom ik m’n auto “weer” sta te wassen. Constant hun eigen sleutels aan me willen geven om hun auto ook even te wassen (ik snap ook niet dat mensen t vervelend vinden om een auto te wassen).

De dingen die ik al geleerd en in de praktijk heb gebracht:
- 2 emmer systeem (de spoelemmer is soms echt goor!)
- non-ferro op de velgen (mensen vinden ze al super mooi, maar ik zie nog zwarte spikkels die eraf moeten) Inc de binnenkant. Iets wat niet snel opvalt, maar je ziet t wel.
-hars en teer verwijderen.
- ramen streeploos schoonmaken (een heerlijkheid om dit eindelijk te kunnen zonder oude krant)
- vloeibare wax. (Gister even de motorkap gedaan, maar volgens mij ben ik te zuinig met dat spul).
- onderhoud van de onderhoudsspullen. Wassen van MF doeken (apart vanwege de kleur en eventuele wax die erin zit).

De DAP die ik bij m’n eerste bestelling heb binnen gekregen ligt nog geduldig te wachten in de stelling totdat mijn lak een keertje “goed schoon” is. Geduld is een schone zaak. En schoon word t zeker.