• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

D.A. Microfiber Correction System

Zirx zei:
Als het idd goed werkt met de Raffini reeks, heb je volgens mij een winning combi.
Waarom verwacht je dat de pads beter hun werk gaan doen met de Raffini polijstmiddelen reeks? Meguiar's heeft bij de pads een bijpassende compound ontwikkeld...
 
Aangezien Tim eerder eens liet weten dat het lekker loopt met de Raffini producten.

WIj hebben het met Monello Raffini getest en dat loopt als een trein.

En als je op deze manier meerdere stappen kan combineren scheelt dat natuurlijk een hoop tijd, aangezien je met een auto al gauw een hele dag bezig bent.
[edit] In vergelijking met de foampads bedoel ik dan uiteraard [edit]
 
@tim,wiel graag een vergelijking gaan maken tussen die surbuf's dus
Megs VS surbufs monello....toch
Maar welke monello das nog de vraag advies graag TIM!!!
 
dachshound zei:
Sneak preview, net binnen van vrienden uit de USA:

Meguiar's DA System:
De correction compound, finishing wax, 5" pads (cutting and finishing) en setje van 3" pads (ook beiden).
En als toetje: een Meguiar's vlag...

Ik denk dat we maar eerst een bakkie bij jou moeten drinken. Dit is bere interessant ;)
 
Zuidwest10 heeft er al wat mee gewerkt.


Voor mij staat binnenkort o.a. een Ford Mondeo klaar om te detailen, waarop ik het DA-systeem denk nodig te hebben.
Mijn ervaring is nml dat Mondeo-lakken bikkelhard zijn..
Maar.....nog ff wachten op een complete review.
 
Ik heb het vorige week gebruikt(no pics SORRY:confused: )met good old M83/80 en deze gaf beter resultaat als de meegeleverde D300/301.Maar mijn conclusie is wel dat een rotary dus nog steeds een must is en dit systeem de rotary niet gaat vervangen,:ja
 
Let op dat de M83 en M80 een heel vertekend beeld kunnen geven, omdat beide middelen vol met fillers zitten. de D300/301 zal dat niet hebben.

M83 en M80 foppen je heel graag en helaas zijn veel mensen daar nog steeds fan van (dus fan om gefopt te worden en fan om van fillers te houden). ;)
 
Dus de gaze olieen zijn dus de filler..hier heeft finale dus ook last van zoals meedere polijstmiddelen dus:)^
 
3M Fast Cut Plus heeft er ook een handje van. Het zit er niet in (bij 3M en Monello) om de boel te verbloemen maar om het verwerkbaar te houden.
Op het moment dat ze erin zitten met als doel swirls en hologrammen te verbergen zijn het voor mij fillers (zoals in M80, Black Hole, Super Resin Polish).
 
Binnenkortverwacht.jpg




Een uitgebreide review van dit nieuwe brouwsel uit de keuken van Meg's is in de maak.
Moet her en der nog wat dingen opnieuw doen en de opmaak wat bijschaven.

2 be continued dus ;)