:ja Zit in de 'testfase'B.K. zei:Dennis, Fast Gloss een nieuw product van Menzerna?
Moet laser zijn.alteaniels zei:Wat is trouwens een "lades"?
Daar moet ik je denk ik toch geen gelijk in geven, ik denk dat je met een dap een veel egaler schuurvlak kan maken dan met de hand omdat je met je handen toch steeds een variabele druk zet. En dus ook schuurkrassen creëert met variabele diepte.HLE-99 zei:Toch een kleine opmerking bij wetsanden, de eerste stap zouik liever toch met papier korrel 2000/2500 doen en een rubber schuurblokje doen. Hiermee kun je de lak veel beter uitvlakken en krijg je later een veel mooiere reflectie. Daarna egaliseren met de abralon schijven om een zo regelmatig mogelijk schuurpatroon te krijgen en daardoor makkelijker tot glans te polijsten.
Dibbuz zei:Dit was inderdaad alleen de schuurkrassen verwijderen en niet voor orangepeel te verwijderen.
Het is voor mij ook allemaal vrij nieuw en ik zal best dingen niet goed doen maar er is helaas zo weinig te vinden over machinaal sanden en ik heb geen zin om te wachten tot iemand ermee komt dus doe ik het zelf en leer van de fouten die ik maak.