• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dak leer/vinyl reinigen + hemeltje

davecaprice

Detailing addict
10 dec 2010
36
65
33
hallo,

Ik had nog weer eens een paar vraagjes
vraag 1:

Ik wil het dak van mijn caprice'je goed schoonmaken en reinigen.
het dak is ooit mooi lichtbruin geweest maar hij is een beetje smoezelig.
wat voor product kan ik hier het beste voor gebruiken naar jullie evaring?
een conditioner heb ik nog thuis staan.

vraag 2:

er zitten wat zwarte vlekken in het hemeltje.
ik kan het er wel afkrijgen als ik flink wrijf met awt water maar echt mooi word het
dan niet.
welk product is het beste?

hier wat fotos

100_1502.webp

hemeltje
100_1497.webp

ik hoor nog wel.

alvast bedankt
gr Dave

1 met APC even in laten trekken dan voorzichtig in borstele en beschermen met OKE wax:ja
2 met een extractor,tevens ook insprayen met een apc-tje 1:4 even in laten trekken in borstelen en uitwassen met een extractor,wie neue;)

Voor het dak: Colourlock kunstleer reiniger en kunstleer protector. Hemeltje; zoals zuidwest zegt: apc en een extractor. Er is vast wel een forumlid die in de buurt woont met een extractor!

Indien geen succes met extractor: APC en de Meg's interieur borstel en deze omwikkelen met een doekje ( voor de zekerheid tegen pluizen e.d. ), denk dat je héél ver komt hoor !

Ik ga ff dwarsliggen. In Jaguarland zijn hemeltjes dagelijkse zorg. Die zitten namelijk op een soort bordkarton.
Eerst ff uitzoeken wat er achter de stof van de jouwe zit. Als dat mogelijk niet tegen vocht kan, je oplossing van Mk-us (doekje om borstel) gebruiken en heel hard bidden :roll

Hans

Didam is ongeveer een goed half uurtje van hier. Je bent van harte welkom om eens de extractor te proberen :ja

Hey mensen,

bedankt voor jullie reacties.
toch wel heel fijn in een paar uurtjes tijd al zoveel reactie's.
ik zal even wat spul bestellen wat jullie hier opnoemen en dan maar
afwachten wat het gaat worden.
ik had ook wellis ergens gelezen dat het met vanish ook ging.(bij de plaatselijke supermarkt)
maar dat risico neem ik niet.
alvast bedankt voor jullie reactie's

gr