Nog heel erg bedankt voor alle reacties! Er is heel veel gebeurd in de tussentijd, maar de up is niets meer mee gedaan. Polijsten gaan we dit jaar echt oppakken, heeft het upje verdiend na 8 jaar hondstrouw in bezit alweer.
Maar waren we dan druk mee? Nou ja verhuizen, verbouwen en qua wagenpark is er ook nog wat veranderd.
De 330 staat te koop, niet omdat hij niet bevalt maar hij heeft geen bestaansrecht meer in mijn leven.
En waarom dan niet? Nou ja, zie hieronder:
Ik heb mijn absolute droomauto kunnen kopen afgelopen december. De BMW E46 M3, handgeschakeld, volledig CSL opgebouwd. Origineel silvergrau en met heel veel leuke mods en carbon dak. BC racing onderstel in hardheid en hoogte verstelbaar, en verder opgebouwd als CSL, maar dan met handbak. Een echte rijdersauto met zijn tot 8000 toeren doortrekkende S54 motorblok met 340pk. Een oldschool rij-ijzer, zo blij!
De M3 is zo goed als af, het lakwerk is in perfecte conditie, de hemel en het stuur zijn al opnieuw bekleed in alcantara.
Het enige nadeel? Gekocht op 30 december, 1 dag kunnen rijden zonder zout, en sinds dat moment staat hij stil, te wachten op zoutvrije wegen… Mijn geduld is nog nooit zo sterk op de proef gesteld