• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Damian's VW Up turbo & BMW E46 M3 -> Welkom M3!

Yo wicked waggie bro! :laughing:

Veel plezier ervan. Kan je keuze heel goed begrijpen en dat je het doet.. nu kan het immers.. dus geniet ervan!
Teken die alvast maar af van je bucketlist. En hou hem (en jezelf) heel.

• Leuk
Reacties: damianw31
Succes met geduld betrachten met het weer, op het werk (Gouda) lagen vrijdag nog hopen sneeuw waar het op een hoop geschoven is, maar ik denk dat er maandag weinig of geen sneeuw meer over is van de sneeuwval van een paar weken terug. Nog even een paar dagen wat nachtvorst, maar misschien kun je de week erna de zoutvrije wegen onveilig maken.

• Leuk
Reacties: damianw31
Als liefhebber van wat snelle en speciale auto's vindt ik dit top, beter als wat nu tegenwoordig nieuw gemaakt wordt ( lees die hoge SUV EV meuk.)
Meer dan 100% mee eens! Voor mijn werk heb ik zo’n beetje elke nieuwe elektrische auto vanaf 2023 en nieuwer wel gereden inmiddels, eigenlijk maakt niets indruk op het gebied van rijden. Zelfs moderne ‘hoogtepunten’ als een BMW i4 M50 of een model 3 performance zijn zeker geen slechte auto’s en sneller dan wat dan ook. Maar kippenvel zal je nooit krijgen, laat staan iets van hebberigheid.

Zelfs mijn up voelt altijd weer als een genot aan om mee te rijden, helemaal na al die moderne obesitas elektrische SUV’s met 2 grote schermen en verder niks ;)

——-

Ik hou al jaren en jaren de e46 M3’s in de gaten in NL en op Mobile, het is simpelweg mijn droomauto alleen al om die machtige hoogtoerige S54 motor. En dan krijg je om de motor heen ook nog eens een prachtige tijdloze coupe met briljante rijeigenschappen.
De prijzen stijgen hard en een beetje leuke exemplaren moeten tegenwoordig ook al minimaal 40K opbrengen. Ik ging er eigenlijk stiekem al vanuit dat het niets meer zou worden.

Tot deze M3 ineens te koop kwam en ook nog eens in NL voor een opvallend goede prijs én helemaal opgebouwd naar mijn smaak. Er staat al 285.000 op de teller en de onderhoudshistorie begint pas in 2017. Maar: Alles is er al (aantoonbaar) aan gedaan inclusief lagerschalen, subframe versterking en vanos + gedeeltelijke blokrevisie de laatste jaren. Meer dan 30.000 euro (!) is erin geïnvesteerd sinds 2017.
Ergens wel een risico natuurlijk, maar daar was de prijs dan ook naar. Ik heb geen seconde getwijfeld en meteen de verkoper gebeld voor een afspraak. Hij was in het echt net zo mooi als op de foto’s, en de proefrit was een droom. Ook de auto nog even opgekrikt om eronder te kijken en dat was ook helemaal strak, nergens roest. Meteen daarna gekocht, een echt nu of nooit moment. Het werd nu :)

Ik heb op die ene dag van het ophalen bijna 400km gereden zonder problemen en de auto voelt werkelijk geweldig. Je hebt continu het gevoel in iets bijzonders te rijden en dat voelt heel goed.

Had ik al gezegd dat mijn geduld mijn leven lang nog nooit zo erg op de proef is gesteld als nu? ;)