• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dan ik ook maar

Tuintje

Detailing rookie
17 okt 2016
6
15
Noorden des lands
Ik bestel al enige tijd via Carclean maar op het forum kom ik bijna niet. Dat komt omdat ik al op genoeg forums zit met allerlei uiteenlopende interesses. Mijn favoriete forum is toch wel Tweakers.net en daar zal je mij het vaakst vinden (ook daar loopt een detail topic). Ik zal hier dan ook meer een lezer zijn dan een schrijver, maar waar nodig roer ik mij graag in de discussie of probeer ik iemand te helpen.

Mooi. Wie ben ik? Ik ben Tuintje. Een verbastering van mijn achternaam en een naam waar ik sneller op reageer dan op mijn echte naam, Remco. Ik schrijf dan ook dikwijls op officiële documenten Tuintje i.p.v. hoe het hoort. Ik ben net 39 jaar geworden, een jonge god in een te oud lichaam. Qua werkzaamheden doe ik van alles wat maar meestal in de techniek (lassen en metaalbewerking), de ICT (helpdesk providers, of hobbymatig voor derden) maar de rode draad is bezig zijn met auto's sinds kinds af aan. Ik sleutel dan ook met enige regelmaat aan auto's en doe dat met veel plezier. Vanaf 2001 serieus bezig met autopoetsen wat later overgegaan is in detailen want ik hekelde de manier van werken jullie allen wel bekend. Ik kan heel erg genieten van een auto die helemaal gedaan is. Sterker nog, het komt voor dat ik moet wachten op een klant tot die de auto ophaalt en dan pak ik een stoel en zit ik te staren naar de auto of ik er nog iets aan kan doen. Ik kan er serieus van genieten.

Ik heb hobby's waaronder dus autodetailen waar ik ook deels mijn werk van gemaakt heb, maar ook een lekkere pot gamen of fotograferen ben ik net vies van. Daarnaast heb ik een gezin en kom ik altijd tijd tekort en daarmee ook slaap. Zoals Herman Finkers al zei: 'de zon gaat zinloos onder, morgen moet zij toch weer op' zo is het ook met mij.

Aangezien ik nu al een lap tekst getikt heb wacht ik wel op de vragen van nieuwsgierigen die meer willen weten :)

Alvast bedankt bovenstaande personen. Leren doe we elke dag nog, ook ik. Maar gamen ook. Ik speel voornamelijk single player games en op 11-11 komt Dishonored 2 uit. Daarnaast speel ik enkele uren per dag Battlefield 2 Bad Company online (ja die game trekt nog steeds volle servers).

Hey Jeroen, dat klopt. Ik weet ook nog wel welke foto jij bedoelt. Dat was met de parasol op de straat terwijl ik bij de Busso de halve kop los had. Maar ik ben inderdaad voor nu van de Alfa's af. De laatste twee auto's waren Fransozen en dat had ik veel eerder moeten doen. Beiden een Megane II (met het kontje en 120pk diesel). De Busso was de laatste die ik had en die heb ik helemaal gaaf gemaakt. Dus toen ik het op de heupen kreeg moest ik wat doen en dat resulteerde in onderstaande foto.

DSC03917.webp

Jaaa Kijk! Hahaha! mijn geheugen onthoudt echt de meest gekste dingen! Las je forumnaam, en moest daar direct aan denken :joy:

Ik nu ook bijna twee jaar een fransoos hoor, echt van de alfa's af ook. Rijdt goedkoop. Dat is een pluspunt.
Echter kan ik er maar niet aan wennen en is het voor mij maar een "van a naar b auto" maar ben blij met overal waar die me naar toe kan brengen.

• Leuk
Reacties: Tuintje
Ja duh, er is ook maar één Tuintje hé. Ha :) Gekheid. Ik zag je onderschrift en je auto's en ik dacht die ken ik van een ander forum. Wereldje is klein.

Een Fransoos is even wennen maar wat ik bij de Renault al snel had was onvermoeid uitstappen en toch een sportieve diesel. Zuinig trouwens ook.

Ja, ben daar ooit gebanned wegens uitlatingen op een ander forum,... Nou doei dan!

Herken ik wel, van de 147 naar de DS was voor mij ook veel minder vermoeid, was ook minder chagrijnig,
en zat lekkerder in m'n vel. Maar ik ging korte stukjes rijden, dus werd het een truttenschutter met drie cilinders, één versnelling minder, en maar 82pk.

Geen strepentrekker, maar voor het verkeer hier rijdt die prima mee met alles en iedereen.
Mocht ik in Groningen wonen, nee moet ik wel weer wat meer hebben onder het voetje, vanavond nog geweest :no_mouth:

• Leuk
Reacties: Tuintje