• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Porsche Boxter Ocean Blue (MY1997) Dtld by Aficior & Nicknameless

Hele mooie detail met een kwaliteit zoals ik die van jullie gewend ben mannen!

Één puntje wat me opviel was de plastic achterruit in de kap. Ik snap dat het lastig polijsten is op een slappe plastic ruit maar is daar dan ook niets meer mee te doen of was de tijd er gewoonweg niet voor?
 
@Timon

we hebben ons puur gefocused op de lak.

Overigens kan het ook condens zijn aangezien de gehele dag de kap naar beneden is geweest. (ja ik weet het, niet goed....)

DSC_7366_zpsptvn7nwe.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Timon
Kap is inderdaad hele dag naar beneden geweest, maar eigenaar had ook aangegeven dat de kap vervangen zal worden. Daarom is het raampje niet aan de beurt gekomen. Hadden we misschien wel kunnen doen zeg ik achteraf.
Ook zat er veel condens op de onderste helft van het raampje. Ik heb geprobeerd dat te verwijderen, maar door een raampje tussen de twee stoelen tegen de tocht kom je daar niet bij. Eigenaar moest om mij lachen. Hij wist beter...
 
  • Leuk
Reactions: Timon
Aangestoken door de 2 heren ga ik toch stiekem (en voorzichtig) weer beginnen het e.e.a. zelf te doen.
De machine,s die ik had heb ik een jaar terug al verkocht dus dan maar met het handje.
Onderstaande aangeschaft nadat ik Aficior om advies had gevraagd.

Heb nog wel een vraagje over het slappe plastic achterruitje.
Deze is wat verweerd en mat uitgeslagen.
Is er een manier/middeltje om deze (handmatig) weer een beetje netjes te krijgen?

monello1_zpsmazoo28o.jpg

monello_zpst6izex9c.jpg
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
@olle griese

Probeer het eerst eens met de witte handpad en Finale. Als dat niet voldoende is, zou je de oranje handpad en Finale kunnen doen.
Als dat ook niet sterk genoeg is, de witte met Mezzo en/of Finale.
 
@olle griese

Probeer het eerst eens met de witte handpad en Finale. Als dat niet voldoende is, zou je de oranje handpad en Finale kunnen doen.
Als dat ook niet sterk genoeg is, de ORANJE met Finale en/of Mezzo.
Na Mezzo wel nabewerken met Witte pad en Finale voor fijnheid van nabewerking.

Oranje is een grovere pad dan wit, dus altijd fijn nabewerken.