• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Porsche Boxter Ocean Blue (MY1997) Dtld by Aficior & Nicknameless

Goedemorgen beste Olle Griese,
Dankjewel voor het compliment en wat fantastisch om te lezen dat je zo tevreden bent met het resultaat. Je auto is ook echt prachtig geworden. De lak glanst gelukkig weer foutloos. Je kunt echt van verre zien dat jouw auto er perfect uit ziet.
.
Wij waren ook hartstikke blij dat jouw auto zo mooi werd. Bij de start weet je nooit precies waar je zult eindigen, maar gedurende het werken aan jouw heerlijke auto werd al vrij snel duidelijk dat het resultaat zeer mooi zou gaan worden. De kleur van jouw auto is dan ook prachtig.

Ook jij zult wel gezien hebben dat dit werk in één dag enkel met zijn tweeën uit te voeren is. Ik vind het nog steeds super dat je het plan zag zitten en dat je zoveel moeite genomen hebt om ons te bezoeken. Ik weet zeker dat ik ook namens Nicknameless spreek, wanneer ik zeg dat ook wij oprecht genoten hebben van jouw vriendelijkheid en jouw gezelligheid. Daarnaast was het een genoegen jouw mooie auto te mogen herstellen.

Toen ik aan het einde van de dag naar huis reed was ik best moe, maar vooral zeer voldaan dat jouw auto zo mooi was geworden. Gek genoeg krijg ik daar energie van. En jouw auto is een prachtig voorbeeld van waarom detailen zo ontzettend leuk is.

Veel vogelpoep- en lakschade vrije kilometers gewenst,
Aficior
 
Laatst bewerkt: