• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Porsche 911 3.0 SC Sportomatic (Super Carrera) (MY1978) Dtld by Aficior & Nicknameless

Willen jullie MEER of MINDER foto's?

  • Meer

    Stemmen: 63 87,5%
  • Minder

    Stemmen: 0 0,0%
  • Goed zo

    Stemmen: 9 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    72
De nieuwe lak was lekker hard, maar door het feit dat er bijna alleen maar ronde delen zitten op deze auto, vraagt dat grote zorgvuldigheid en constante voorzichtigheid bij het corrigeren van lakdefecten. Je wilt op al die ronde delen niet door de lak heen corrigeren, want je polijstpad raakt slechts zelden volledig het metaal.

Dit weekend staat er bij mij ook een 911 op het programma. Ik polijst met een DAP500.
Loop ik met een DAP ook het risico om door de lak te gaan en moet ik mij ook zorgen maken? o_O
 

Ik ben enorm jaloers op hoe de achterlichten eruit zien... :heart_eyes:
Hoe hebben jullie die behandeld?

Ik moet met het volgende aan de slag... :scream:

18 03 Porsche 37 vleugel detail.jpg
 
Dit is echt leuk om te lezen, dank voor de moeite die je erin gestoken hebt, gelukkig heb je daar nu weer zin in en tijd voor, op naar de volgende!
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
WAT een auto! En wat een verslag ook! Nog nooit gehoord van deze speciale versnellingsbak, koppeling is een centrifugaalkoppeling? Anders moet je 'helaas' overal met rokende banden wegrijden. :)

Berichtje hierboven: Doen natuurlijk! Klinkt als een top avontuur.
 
  • Grappig
Reactions: Aficior