• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full detail Porsche 911S - MY1976 - Hellgelb (Dtld by Aficior)

Je gister en vandaag al gesproken en nog steeds byzonder veel respect voor je werk kerel:)^

Maar wat een werk , maar met veel engelen geduld van je kom je toch een bijzonder eind:cool:
 
Diep respect voor het volhoudingsvermogen, zeker met de beperkingen die er zijn in de lak
Geheel onafhankelijk gebruikten we dezelfde afplakmethode, stom randje rond dat schuifdak ...
Succes met de verdere afwerking
 
Veel respect hoor, voor de tijd die je hier instopt, en de resultaten zover, maar ik heb toch een vraag:
Kun je niet beter de wagen wetsanden? Of is de lak echt zo dun?
 
@ joeltje,

de eigenaar van de Porsche heeft met klem gezegd tegen Aficior dat de lak op welke manier dan ook absoluut origineel moet en zal blijven.

Er mag dus niets gespoten worden of wat dan ook.
 
Beste heer R-J ,


We zijn wel erg ongeduldig geworden en zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat , of het resultaat van waar je nu bent;) .


Of is de vrouw weer gevlogen en zit je lekker thuis languit op de bannkrofl
 
Waarde mede detailers,

Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik nog geen After Pictures beschikbaar heb, maar zoals het hoort zal ik die wel netjes verzorgen.

Vorige week woensdag heb ik nog de hele dag aan de auto gewerkt. Aan het einde van de dag was ik inmiddels redelijk versleten. Na ruim vijftig uur aan die auto werken was ik het wel even zat en toen ik klaar was, heb ik mijn spullen opgeruimd, de was meegenomen en ben ik naar huis gegaan. Ik had zelfs geen fut meer om nog After Pictures te maken. Ook wilde ik proberen op tijd thuis te zijn voor het avondeten en gezellig met mijn gezin de maaltijd genieten. (Wie is toch die man aan tafel die het vlees snijdt?). [Is gelukt]

Ik had mij voorgenomen de auto vrijdag te fotograferen en dan meteen al mijn ‘gear’ weer mee naar huis te nemen, opdat ik dat dan thuis weer tip top in orde zou kunnen maken voor een volgende opdracht. Daarnaast zou ik dan mijn verslag af kunnen maken.

Tot mijn vreugde ontving ik echter donderdagavond een sms-berichtje van mijn vriend, dat er die donderdag reeds iemand langs was gekomen en de auto meteen had gekocht!! Top natuurlijk!
Maar hoe nu met mijn After Pictures? De auto stond inmiddels niet meer op de plek waar ik deze verzorgd had, want na een paar jaar stil staan dient ook het motorische en mechanische gedeelte vertroeteld te worden. Diezelfde donderdagmiddag is met die werkzaamheden een start gemaakt op een ander adres.

Zojuist hebben we afgesproken dat ik zondag 15 januari foto’s mag maken op een andere locatie, dus de afronding van mijn verslag verwacht ik volgende week zeker te kunnen verzorgen.

Met vriendelijke groet en excuses voor de vertraging,
Aficior
 
Zondag 15 januari is ondertussen voorbij dus wij kijken weer vol spanning uit naar de after pics.:zzz:
 
Naar wat ik heb begrepen van Aficior toen ie bij me was, is dat de gele Porsche inmiddels verkocht is en Aficior bij de nieuwe eigenaar foto's kon gaan maken, alleen duurt dat even.

Dus even geduld allemaal.
 
nicknameless zei:
@ joeltje,

de eigenaar van de Porsche heeft met klem gezegd tegen Aficior dat de lak op welke manier dan ook absoluut origineel moet en zal blijven.

Er mag dus niets gespoten worden of wat dan ook.

Maar met wetlanden hoef je ook niet te spuiten oid. Tenminste, als j het goed doet...

Maar goed; klant is koning, ben ik met je eens ;)
 
wat een mooi en interessant verhaal en ook de volledige uitleg die je geeft :)^

gewoon geweldig, wacht op het vervolg

p.s: sorry voor de 2e reactie maar de eerste was van mijn zoon Quinten had het niet gezien
wij delen samen 1 account.

gr ricardo
 
Petje af, Robert Jan..van het rode avontuur naar het gele avontuur ! Met recht HELLgelb !!! Man wat een vreselijk oppervlak om hier nog wat aan te doen ! Maar je hebt het er goed van af gebracht hoor.......:cool: Had je alleen de Monello serie hiervoor ? Of heb je ook nog andere merken gebruikt ,misschien niet goed gelezen, weet niet, maar goed top RJ !