• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daniel 9-3 stelt zich voor.

Daniel 9-3

Detailing addict
7 jul 2012
39
55
Ik ben Daniel en kom uit twente!
rijd een Saab 9-3 fsp en een buellxb12ss allebei zwart. Ben van mezelf wel een aardige opruimer/schoonmaker. dus na het wassen van mijn Saab 9-3 of mijn Buell xb12ss ben ik vaak niet tevreden met het resultaat. zo ben ik hier dus terecht gekomen en ben een complete leek. ik ben al wel aardig aan het lezen geslagen hier. zo ben ik er al achter dat saab een poreuze laklaag heeft en zich niet zo makkelijk laat detailen. mijn Buell heeft veel hoog glans zachte plastic delen en een zijde glans frame voor het plastic kan ik hier nog niet veel vinden maar ga op zoek.

hier alvast een foto van beide de saab moet ik nog een keer zelf goede foto's van maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenaardige vervoermiddelen! Daar hou ik wel van, toppie!


En natuurlijk welkom!:)^
 
Ik heb ondertussen een bezoekje gebracht bij carclean om daar wat meer info te krijgen over een dap 900.
Deze heb ik mee genomen samen met een (boel) andere spullen :grinning: . Dus zal ik binnenkort ook een project topic aanmaken. Zodat jullie ook kunnen zien hoe het mij vergaat met mijn saab en buell.
 
Nee ik heb een fsp. Deze is gelijk aan een aero maar in 99 was er officieel geen aero. Ik kijk ook wel eens op het saab forum. zijn details zien er altijd goed uit.
 
Welkom!

Ik kijk uit naar je project topic van de 9-3 Full Sport Package.
Moest zelf m'n 900 topic maar een keer updaten en eentje aanmaken voor de 9-5.

wings-hifi zei:
er zit op het Saab forum ook een Detailer

Zelfs meerdere. :-b
 
leuk saab mensen hier. Ook nog uit twente!

Ik ben al wel met de dap aan de gang geweest maar kom hopeloos tijd te kort om de auto in een dag te doen. Moet denk ik nog een beetje handigheid krijgen met de machine,Afplakken,kleien etc.
Maar dit gaat al een stuk beter dan een simpel padje van meg met ultimate polisch. Dit was dus geen polisch zoals verwacht. Dit had ik gekocht voor ik me hier had verdiept in het detailen.
 
Ik had je ook nog geel welkom geheten, dus vandaar bij deze (en niet minder gemeend): van harte welkom, mede-Tukker!
 
Welkom ! ik rij zelf een Saab 99 Turbo 2 uit 79 en die word regelmatig vertroeteld gepoetst en in de was gezet. :)^