• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Danny stelt zich voor!

EviHsu

Detailing trainee
28 feb 2014
59
27
37
Hoi iedereen,

Sinds ik een eigen auto heb, ben ik eigenlijk vrij snel op het forum van carclean terecht gekomen.
In het begin was ik toch meer een lurker hier, maar sinds ik steeds meer in het detailen ben gaan verdiepen, begin ik ook vragen te krijgen waarvan ik het antwoord niet meer zo snel hier op het forum kan vinden.
Vandaar dus dat ik heb besloten om maar meer in openheid te treden en mezelf voor te stellen ;)

Ik ben Danny, 27 jaar en kom uit omgeving Nijmegen.
Helaas nog steeds bezig met mijn master-scriptie, maar eind dit jaar moet het dan eindelijk helemaal af zijn.
Ik werk part-time als een controller bij een multinational in de vleessector en daarnaast help ik mij ouders nog bij hun in de zaak.
Met volle tevredenheid rijd ik tegenwoordig rond in een witte Seat Ibiza 1.2 TSI 105pk Style 2012 facelift model.
Hier een paar foto's van toen ik de Ibiza net in de PBW Natty's Wax heb gezet:
2014-04-18175856_zpsbc60d07c.jpg


2014-04-18175340_zps6ecf533a.jpg


En niet lang daarna trok de geur natuurlijk een dikke strontvlieg aan XD
2014-04-19143830_zpsc457ffaf.jpg
 
De geur van Natty's erg?! Absoluut niet! Vind het juist geweldig en lekker zoet ruiken en dat vinden de vliegen hier ook ;)