• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dap 500 te koop maar welke versie?

subarufreak

Detailing chief
15 jul 2010
275
85
41
wegens aankoop van een dap900v3 wil ik mijn 'ouwe' dap500 gaan verkopen.
is een jaar of 4 oud
hoe weet ik welke versie ik juist heb?

ik neem aan dat het niet de v3 is?
werd destijds wel aangekocht via een pakket op carclean.

mvg

Dominique

Misschien even kijken of je via oude topics het verschil tussen de V1 en de V2 kan terugvinden voor de DAP500. Bij de DAP900 is het verschil tussen de V1 en de V2 dacht ik dat de toeren bij de V2 automatisch terug geregeld worden bij teveel druk uitoefenen op de pad, ik weet niet of dat voor de DAP500 ook geldt. Anders kunnen Dibbuz of Tim misschien een handje helpen met de juiste versie bepalen.

Bij de V2 zit er inderdaad een electronisch component in die de snelheid regelt. In de praktijk merk je daar heel weinig van aangezien je meestal toch op stand 5-6 polijst.

Bij de V1 zat er volgens mij een zijsteun bij en bij de V2 een D-beugel.

• Leuk
Reacties: Cordoba
net eens gekeken voor de foto en blijkbaar is het al een 900...
wat stom van me dat ik nu een 900v3 heb gekocht...

iemand een idee welke machine ik zou hebben dan?
2pq6jxh.webp

am7c6a.webp

en wat ze waard zou zijn...

gekeken bij mijn order...
manmanman, wat voel ik me dom! [TABLE="class: product-overview listview, cellpadding: 0, cellspacing: 1, width: 818, height: 18"]
[TR="class: row-0"]
[TD="class: product-column center"]101803
[TD="class: product-column"]
[TD="class: product-column"]Polishing Power - DAP900 V2 Raffini Starterskit - Lite Edition