• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP Clinic - Zaterdag 31 maart 2018

E

Etterual

Guest
Laat ik dit topic even anders beginnen. Ik weet dat de vraag naar clinics erg groot is. De vraag naar 'gevorderde' clinics is zelfs nog groter. Het was de bedoeling om eind maart een Rotary Clinic te houden, maar helaas hebben wij momenteel niet de capaciteit om deze clinic te organiseren. Naast de DAP Clinics zijn wij momenteel wel bezig met het organiseren van andere soorten clinics. Hierover kan ik helaas nog niets zeggen, maar stay tuned!

Over de DAP Clinic:

Op zaterdag 31 maart 2018 geven wij weer twee DAP clinics! Om zoveel mogelijk mensen te ontvangen hebben wij besloten om een vroege en late editie te plannen. Dit betekent dat er op de website dan ook twee verschillende clinics te vinden zijn.

Beide clinics hebben exact dezelfde inhoud. Het enige verschil is dat de ochtend clinic inclusief lunch is en de middag clinic is zonder lunch.

Tijdens deze machinale clinic leer je hoe je efficiënt en ontspannen met een Dual Action machine kunt werken. Van onze ervaren medewerkers krijg je een presentatie, praktische tips en kun je zonder risico oefenen op onze testpanelen in de showroom.

Gedurende de clinic zullen onze medewerkers je actief begeleiden en voorzien van persoonlijk advies. Hiernaast is er uiteraard de ruimte om aankopen te doen.

Kennis over het handmatige stappenplan: wassen, kleien, cleanen, voeden en beschermen is een pré.

Minimum aantal deelnemers 10
Maximum aantal deelnemers 15

Deze workshop houden wij binnen, zo zijn we niet afhankelijk van het weer (en de temperatuur). Tijdens deze workshop is het mogelijk om op onze testpanelen te werken.

De workshop vindt plaats in onze werkruimte en showroom op de Huygensstraat 35, 2652 XK Berkel en Rodenrijs. Onze locatie is nog niet bekend bij alle navigatiesystemen, bepaal van te voren je route zodat je op tijd aanwezig bent.

PS. Annuleren van je inschrijving kan tot maximaal twee werkdagen voor de dag waarop de clinic plaatsvindt.

Inschrijven kan via
Starttijd 09.00 uur: https://www.carclean.com/nl/dap-ochtend-clinic-2.html
Starttijd 13.00 uur: https://www.carclean.com/nl/dap-middag-clinic-3.html
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Jahe
Top! Ik heb me ingeschreven op de middagclinic. Totaal geen ervaring met polijsten en hoop dus een leerzame middag te hebben :)
 
Helaas verhinderd die dag :( anders was ik zeker gekomen! Veel positiefs gehoord over de workshop van afgelopen week!
 
Zo dan, nog steeds leuk om eens heen te gaan, maar wederom op een zaterdag dat ik er niet ben. :confused:
Zal het de volgende keer dan echt gaan lukken...:innocent: