• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dap evo mini of liquid Elements A1000 V4 mini

Colin_Ducati

Detailing rookie
15 mrt 2022
9
15
Beste leden,

nou ben ik opzoek naar een polijstmachine om mijn ducati multistrada te polijsten en mijn oog is op de volgende 2 gevallen:
Dap evo mini
Liquid elements A1000 V4 mini (goedkopere variant dan de rupes nano)
Aangezien de motor nogal veel scherpe lijnen en kleine oppervlakken heeft twijfel ik tussen deze twee.
De bedoeling is om hem ook te gebruiken voor het polijsten van auto's (er staat momenteel een fiat 500 op de planning).
Dit doe ik altijd samen met een maat van me, hij heeft momenteel een dap evo.
zijn er mensen die ervaring hebben met de A1000 en zo ja welke pads kun je ervoor kopen.
kun je op de A1000 de rupes nano pads gebruiken? dit aangezien mijn voorkeur uitgaat naar het rupes polijstmiddel (da fine/coarse) en pads systeem.

onderstaand een tweetal foto's van de duc om er een beeld bij te krijgen
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-03-15 at 19.35.58.jpeg
    WhatsApp Image 2022-03-15 at 19.35.58.jpeg
    172,4 KB · Weergaven: 58
  • WhatsApp Image 2022-03-15 at 19.37.05.jpeg
    WhatsApp Image 2022-03-15 at 19.37.05.jpeg
    179,8 KB · Weergaven: 56
@Marc O Dat is zeker een mooie optie en machine alleen vind ik de prijs voor mijn budget op dit moment toch wel wat hoog.
@Quincy Wat voor pads en polijstmiddel gebruik je bij deze machine en kun je er een goede correctie mee krijgen? passen daar de pads van de rupes nano ook op? de nano heeft namelijk een iets kleinere backingplate.
 
Laatst bewerkt: