• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

tim
Mooi dat er weer voorraad is! Ik ben nog altijd zeer te spreken over de DAP500! Binnenkort neem ik een Scania 16,4L V8 onder handen. Misschien dat er voor deze gelegenheid wel een extra DAP500 wordt aangeschaft.

Leuk dat jullie zaken zo goed gaan.. 1000 stuks in omloop brengen is niet niks!
 
Ben nog steeds zeer tevreden over de DAP500 v1. Enkel de aan/uit knop reageert soms niet als ik 'em aan zet, bij 2de poging doet hij het wel altijd dan... niet dat het heel storend is :weetniet
 
Ik heb gisteren de SSR + DAP Set besteld, met nog wat extraatjes. Ik heb met Harold van A1 Cleaingn een A8 gedaan, dee eerste keer met een machine, maar ben overstag, wat een fijn ding is die DAP zeg! Echt een toppertje.

http://www.tdiclub.nl/ftopic50344.html voor de behaalde resultaten..

Tim, geef je nog "lessen"?
 
Er wordt dit seizoen nog maar één workshop (zie [topic=3887]hier[/topic]) gegeven en deze is al meer dan vol. Volgend seizoen komen er weer nieuwe DAP-workshops. Dus houdt de site of het forum in de gaten :ja