• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dap500 kapot, help

Ff update geven.
Wat in mij opkomt is dat koolborstels niet meer lekker zijn en dat dit verhoogde stroom geven op printplaat, maar dit is louter mijn eerste ingeving als technicus.
Dus ben reuze benieuwd.
En bedankt voor je foto's zeggen meer als woorden.

nou alle lof voor carclean
de reparatie is helemaal gratis
gelukkig hadden ze nog 1 zo'n stelknop liggen anders was ik wel de pisang geweest
maar het mag wel eens mee zitten

ik heb ook tevens naar mijn koolstofborstels gekeken en die waren nog zo goed als nieuw.

de balie medewerker (ben zn naam vergeten) zei ook al dat mijn dap niet heel veel gebruikt nog is.
ook niet door de vorige eigenaar, dus zijn verhaal klopte dat hij de dap maar paar keer gebruikt had.

krijg vd week telefoontje van carclean als mijn dap weer gemaakt is, want moesten even zoeken waar de stelknop nou ook alweer precies lag.

ben er ook achter welke dap ik nou precies heb
het is de dap500 v1.2 voor de mensen die dat nog wilden weten.

dus nu maar wachten op reactie van carclean

Ja hoor, zoals verwacht: je houdt je de beste service die je kan bedenken voor, en CC doet er een schepje bovenop! Jammer voor mij dat het +300km van de de deur is :'(

ja ook dan is de service erg goed maar de shop is ook leuk om te bezoeken vind ik zelf.

word je toch elke keer weer beetje wijzer van want kan het nooit laten toch daar het een en ander te vragen.

en dan kom ik natuurlijk altijd weer thuis met wat moois en gratis micro vezel doeken

dat is ook echt geweldig zo kom ik aan zat doeken, vd week bracht ik me dap en haalde ik paar klein dingen en kreeg ik gratis doek
nu vanmiddag de dap opgehaald en kreeg ik er ook weer een gratis doek bij.

ben daar zeer blij, en het vrouwtje ook want dan hoeft ze niet zo vaak me doeken te wassen hahahah

Ben maar blij met zo'n vrouw die van mij zegt was ze maar zelf...
En idd bezoeken is leuker maar zit er bij mij vanuit Limburg niet in helaas, maar kwa service maakt het niet uit.