beste mede poetsers
Ik heb een aantal maanden geleden een starters set besteld bij carclean van Meguiar's. Dit was om alles met de hand te behandelen maar ik krijg nu een aantal mensen die mij hebben gevraagtom hun auto ook te behandelen. Nou wil ik dus de welbekende dap500 aanschaffen met de pads uiteraard maar zoals al velen voor mij hebben gevraagt wat moet ik aanschaffen.
Ik wil meerdere auto's doen dus de hardheid hiervan zal ook verschillend zijn.
Ik denk dat 5.5inch voor mij het juiste formaat is aangezien je dan net iets makkelijker overal bijkomt.
de kleuren pads is me ook wel een beetje duidelijk
De Lake Country pads in volgorde van zacht naar hard:
CCS 5.5 inch Red Ultrasoft Wax/Sealant Pad
CCS 5.5 inch Blue Final Finishing Pad
CCS 5.5 inch Black Finishing Pad
CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad
CCS 5.5 inch White Polishing Pad
CCS 5.5 inch Heavy Polishing
CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad
CCS 5.5 inch Yellow Cutting Pad
de middelen die ik momenteel heb:
Meguiar's NXT Shampoo
Meguiar's Smooth Surface Clay
Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner
Meguiar's Deep Crystal Polish
Meguiar's NXT Tech Wax 2
Mijn vraag is.
Kan ik met mijn huidige spullen gewoon overgaan op machinaal of is dit daar niet geschikt voor? ook zou ik toch graag willen weten welke pads mij aangeraden worden bij welk product (hier heb ik nu namelijk nog geen idee van)
Ik hoop dat ik jullie mij hier mee kunnen helpen dan kan ik zo snel mogelijk de spullen bestellen
Alvast bedankt voor de moeite
MVG Ron
Ik heb een aantal maanden geleden een starters set besteld bij carclean van Meguiar's. Dit was om alles met de hand te behandelen maar ik krijg nu een aantal mensen die mij hebben gevraagtom hun auto ook te behandelen. Nou wil ik dus de welbekende dap500 aanschaffen met de pads uiteraard maar zoals al velen voor mij hebben gevraagt wat moet ik aanschaffen.
Ik wil meerdere auto's doen dus de hardheid hiervan zal ook verschillend zijn.
Ik denk dat 5.5inch voor mij het juiste formaat is aangezien je dan net iets makkelijker overal bijkomt.
de kleuren pads is me ook wel een beetje duidelijk
De Lake Country pads in volgorde van zacht naar hard:
CCS 5.5 inch Red Ultrasoft Wax/Sealant Pad
CCS 5.5 inch Blue Final Finishing Pad
CCS 5.5 inch Black Finishing Pad
CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad
CCS 5.5 inch White Polishing Pad
CCS 5.5 inch Heavy Polishing
CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad
CCS 5.5 inch Yellow Cutting Pad
de middelen die ik momenteel heb:
Meguiar's NXT Shampoo
Meguiar's Smooth Surface Clay
Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner
Meguiar's Deep Crystal Polish
Meguiar's NXT Tech Wax 2
Mijn vraag is.
Kan ik met mijn huidige spullen gewoon overgaan op machinaal of is dit daar niet geschikt voor? ook zou ik toch graag willen weten welke pads mij aangeraden worden bij welk product (hier heb ik nu namelijk nog geen idee van)
Ik hoop dat ik jullie mij hier mee kunnen helpen dan kan ik zo snel mogelijk de spullen bestellen
MVG Ron