• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CCS pad`s aanschaffen

Thijs

Detailing addict
5 jan 2010
110
62
als ik de volgende pad`s aanschaf zouw ik dan goed uit de voeten kunne voor een compleete detail ?

Lake Country SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad
Lake Country SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad
Lake Country SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad
Lake Country SmartPads CCS 5.5 inch Red Soft Wax/Sealant Pad


of zijn er dan nog pad`s die ik ook aan zouw moeten schaffen voor een nog betere afwerking ?


alvast bedankt
 
daar kan je al een hoop mee (heb deze set zelf toen ook aangeschaft)

voor meer cut zou je een gele, of foamed wool kunnen nemen, maar in mijn geval was dit niet noodzakelijk.
ik denk dat je er een heel eind mee komt, en dat je het ermee red:)^

wel tussendoor de pad schoonmaken, of eventueel reserve aanschaffen, 1 pad voor een hele auto is, als je hem niet tussendoor schoonmaakt, niet veel..

ik zelf gebruik gewoon een borsteltje die ooit gekocht is om een konijn te kammen, werkt prima!
 
Ik wil je aanraden om naar de iets duurdere Kompressor pads te kijken. Ik vind deze zelf stukken fijner werken.
 
paulb zei:
Ik wil je aanraden om naar de iets duurdere Kompressor pads te kijken. Ik vind deze zelf stukken fijner werken.

welken bedoel je daar mee ?
die van pad`s van 16,99,- ??
 
De custom 6" broertjes dus. Deze zijn 13,50 en werken een stuk rustiger op een machine (zowel DAP500 als rotary), zuigen minder en pakken de contouren beter mee.
 
Tim zei:
De custom 6" broertjes dus. Deze zijn 13,50 en werken een stuk rustiger op een machine (zowel DAP500 als rotary), zuigen minder en pakken de contouren beter mee.

gevonden :-b :-b
 
Als je je echt wilt beperken tot een aantal pads heb je hier een hele leuke set aan.

Evt. zou je ook nog een Foamed wool kunnen pakken voor de extreme gevallen, en green LIGHT polishing als aanvulling tussen de witte en zwarte pad, deze zit daar net tussenin qua cuttingfactor.
 
Monello Kompressor Concorso Finishing Pad - 6inch - Goud
Monello Kompressor Polishing Pad - 6inch - Wit
Monello Kompressor Finishing Pad - 6inch - Rood
Monello Kompressor Light Cutting Pad - 6inch - Oranje

dat lijkt me dan net wat beter of niet ?