• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 vandaag ontvangen hij is defect, [opgelost]

DrLaxus

Detailing rookie
2 mrt 2010
15
2
Ik heb de backplate erop gezet en dan eventjes in het stopcontact gestoken om hem eens te testen.
Het enige wat hij doet is een soort luid zoem geluid maken maar verder niks, totaal niets. Er beweegt niets aan, de backplate blijft gewoon stil staan, geen rotatie noch vibratie.

Vergeet ik iets? Of moet ik jammer genoeg besluiten dat ik een defecte DAP500 heb ontvangen? :(

Graag jullie advies, bedankt.
 
We hebben geen 2e hands DAP's dus het is in ieder geval een nieuwe.

Wat gebeurt er als je de snelheid aanpast? Het kan zijn dat de koolborsteltjes een beetje dwars zijn. De eerste uren moeten de borsteltjes inslijten, een beetje hetzelfde idee met remblokken en nieuwe remschijven.

Lukt het niet, dan DAP500 retour en dan verhelpen wij het euvel zo snel mogelijk! Of als je het bij een DAP500 dealer hebt gekocht, even contact opnemen met de dealer.

Edit: de uitval van V1 DAPs was lager dan 3% (muv van de backingplates). De uitval van V2 DAP's is momenteel lager dan 1%. Maar het kan natuurlijk altijd.
 
Hartelijk dank voor je tip ivm. de snelheid! Nu doet hij het wel. Hij maakte inderdaad het geluid van een elektro motor die niet op gang geraakte. Man ik voel me wel erg stom nu :schaam

Thanks en :)^ voor Carclean. Geweldige service vind ik persoonlijk.
 
:) die mijne had het ook bij eerste gebruik ,had ook iets van he' nu al stuk maar zag gelijk dat de standen switch op 1 stond.

mijn advies is altijd bij nieuwe machine's deze 10 minuten onbeast te laten draaien om de koolborstels in te laten slijten