Hallo
Ik ben van de week begonnen met het oefenen met mijn dap500, eerst heb ik de vwpolo en de vwfox van mijn ouders gedaan.
Daar werkte het polijsten perfect kleine krasje gingen weg en de swirls ook.
Nu ben ik op mijn eigen passat 3b begonnen maar kom totaal niet aan het resultaat wat ik verwacht had.
Wat heb ik gedaan:
Eerst auto gewassen met meq nxt
Daarna gedroogd met watermagnet
daarna kleien
Daarna begonnen met polijsten
Lake Country - SmartPads CCS 6.5 inch Orange Light Cutting Pad met monnelo inzio
daarna afbouwen
Wit met monnelo mezzo
en als laatst
groen met finale
en daarna de wagen in de wax gezet
Nu zitten de swirls er nog steeds in is iets minder geworden maar totaal niet waar ik op had gehoopt.
Iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe of wat ik nog kan proberen om de swirls wel weg te krijgen?
Gr pascal
Ik ben van de week begonnen met het oefenen met mijn dap500, eerst heb ik de vwpolo en de vwfox van mijn ouders gedaan.
Daar werkte het polijsten perfect kleine krasje gingen weg en de swirls ook.
Nu ben ik op mijn eigen passat 3b begonnen maar kom totaal niet aan het resultaat wat ik verwacht had.
Wat heb ik gedaan:
Eerst auto gewassen met meq nxt
Daarna gedroogd met watermagnet
daarna kleien
Daarna begonnen met polijsten
Lake Country - SmartPads CCS 6.5 inch Orange Light Cutting Pad met monnelo inzio
daarna afbouwen
Wit met monnelo mezzo
en als laatst
groen met finale
en daarna de wagen in de wax gezet
Nu zitten de swirls er nog steeds in is iets minder geworden maar totaal niet waar ik op had gehoopt.
Iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe of wat ik nog kan proberen om de swirls wel weg te krijgen?
Gr pascal