• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP900 - 2 inch pads

@Zlutyr

Jij gebruikt deze ook specifiek op een DAP900 (v3)?

Qua pads heb ik ondertussen zo al een beetje het halve carclean assortiment zien voorbij komen / overwogen o_O
 
Ja ik heb deze gebruikt ja!

Ik heb nu geen DAP meer, maar de pads heb ik nog wel!

Je vraagt specifiek naar de spiderpad... dus zal ik deze gewoon lekker bestellen als ik jou was!
 
  • Leuk
Reactions: mdlange
Veel hangt af van hoe ver je wilt gaan en welke auto's je doet. Ik heb de Luxe van een Rupes Nano, maar kreeg voordat ik die had ook heel veel al gedaan met mijn Rupes Mini met 3" pads. Je zult hooguit wat meer af moeten plakken omdat je bijvoorbeeld op de stijlen wat makkelijker de rubbers raakt met een grotere machine.

Tot nog toe heb ik eigenlijk pas 2x plekjes gehad waar ik echt niet met wat anders dan de Nano aan kwam. 1e was een set velgen tussen de spaken (hoewel een cone daar ook werkt), 2e was op mijn Lexus tussen de ruit en de spiegel.

10_zpsvlkarfrv-jpg.96476.jpg


Voor de rest: lekker aan de gang met een wat grotere BP en dan maar af en toe wat afplakken.