Hallo beste forumleden,
Eergisteren was ik bezig met de DAP900 V2. De Golf kreeg een nieuwe laag 845.
Dit gebeurde met de zwarte pad op standje 1 van de DAP900.
Op onverklaarbare wijze schiet de DAP ineens van zeer laagtoerig (standje 1) naar zeer hoge toeren, dit alles zonder dat ik aan de snelheidsregeling zit.
Wanneer ik de DAP een keer uit en weer aan zet, is alles weer voor een poosje normaal.
Dit is al meerdere keren gebeurd en niet echt fijn te noemen.
Iemand hier een verklaring voor?
Heeft het iets met het vrijlopen/lage weerstand lopen van de motor de maken dat die dan op hol schiet? (serie motor fenomeen)
Met vriendelijke groet,
Arnold
Eergisteren was ik bezig met de DAP900 V2. De Golf kreeg een nieuwe laag 845.
Dit gebeurde met de zwarte pad op standje 1 van de DAP900.
Op onverklaarbare wijze schiet de DAP ineens van zeer laagtoerig (standje 1) naar zeer hoge toeren, dit alles zonder dat ik aan de snelheidsregeling zit.
Wanneer ik de DAP een keer uit en weer aan zet, is alles weer voor een poosje normaal.
Dit is al meerdere keren gebeurd en niet echt fijn te noemen.
Iemand hier een verklaring voor?
Heeft het iets met het vrijlopen/lage weerstand lopen van de motor de maken dat die dan op hol schiet? (serie motor fenomeen)
Met vriendelijke groet,
Arnold