• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De collectie van VW_Marcel

VW_Marcel

Detailing rookie
30 jul 2012
69
0
Zoals al in het voorstelrondje aangekondigd ga ik een deze dagen richting Frankrijk en dacht laat ik mijn collectie nog uitbreiden. Dus vanochtend het volgende opgehaald bij Carclean.com:

3M afplaktape - 19mm breed
EZ Detail Brush

Monello
Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator
Raffini Mezzo Polish
Peluche Verde
Peluche Bianco Trio
Piccolo Nero Trio
Perfetto Detailer Spray
Edgeless Soft Foam Hand Applicator

Dodo Juice
Mint Merkin Microfibre Window Cloth
Diamond White wax panel pot - 30ml

Poorboys World
Wheel Sealant
Bold N Bright Tire Dressing
Bug Squash

Dus kan volgens mij een aardige start maken in het de eerste keer detailen van mijn auto.

Heeft iemand nog tips over hoe ik het beste Bold n Bright kan aanbrengen op de banden?

Nette aanwinst!

Met een kwastje had ik begrepen inmiddels kun je dat doen, of je hebt een applicator liggen al.
Ook was het van belang goed schoon en onvette ondergrond te hebben kreeg ik mee.

Dat ziet er netjes uit!
Voor wat betreftde Bold&Bright op de banden, zorg dat deze goed ontvet zijn.
Je zou het middels een applicatorpad kunnen opbrengen of middels een kwastje zoals Denders ook al zegt.

Kleine tip.

In het vervolg doeken etc. niet meer op de grond neerleggen (zo ziet het eruit), voor het zelfde geld zit er nu zand in de doeken ;)

@nicknameless....bedankt voor de tip, maar had net 5 min daarvoor stof gezogen dus dat risico is erg klein
btw nog gefeliciteerd met de kleine!